Avatar billede dablos Nybegynder
08. december 2001 - 18:17 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Knasende lyd ????

jeg har et stort problem der er en lyd som hele tiden knaser når jeg spiller nogle af mine spil Bla. Red Alert 2 og Stronghold det de spil har til fælles er at de kræver DirectX 7 sound card. Det mere underlige er er at mit Max Payne som kræver en 8er er der ingen problemer med. Da jeg insttalerede Max Payne spurgte den oom jeg ville have en DirectX 8 og det sagde jeg ja til.
Avatar billede dablos Nybegynder
08. december 2001 - 18:25 #1
Ved ikke
Avatar billede maxium Novice
08. december 2001 - 18:30 #2
var det ikke lige lidt for mega meget lille stykke tid du havede denne spm opnet (var faktisk ved at svare)