Avatar billede wraber Praktikant
08. december 2001 - 15:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problemer med swift3d og Adobe illustrator!!!

Jeg har problemer med at lave eps og ai filer med Swift3d max-plugin! Kan nogen hjælpe!!
Avatar billede obiwanscape Nybegynder
14. december 2001 - 13:31 #1
jeg har samme opstilkling mmax 4.2 med swift og illustrator 9... det virker altså bare, har du den nyeste version af swift..
Avatar billede wraber Praktikant
14. december 2001 - 16:19 #2
jeg
Avatar billede wraber Praktikant
14. december 2001 - 16:21 #3
Ups.. Jeg vil prøve at installere 4.2 ..men der er vidst problemer med max 4 og win xp
Avatar billede obiwanscape Nybegynder
14. december 2001 - 16:52 #4
du skal bare opdatere C_DILLA license systemet og så virker det, jeg kører det
Avatar billede svuppenator Nybegynder
23. januar 2002 - 17:54 #5
brug ikke det der crap til swift... hent illustrate fra www.davidgould.com Det er langt bedre end Swift til ai, eps eller SWF.