Avatar billede zhy Nybegynder
08. december 2001 - 15:11 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Database Connection

Hej
Jeg har et applet som skal kalde en metode inde i en anden klasse. Klassen henter oplysninger fra en database. Da jeg gerne vil have at der skal laves en connection til databasen når appletet starter og at den lukker når jeg trykker på en eller anden knap, sidder jeg og tænker på hvordan dette skal gøres....
Er den bedste måde at gøre det ved hjælp af threads, eller er der en anden måde der er bedre ?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
08. december 2001 - 15:52 #1
Tjah, du mener vel at du skal kalde en metode i et objekt.

Umiddelbart vil jeg ikke mene tråde er en god ide... men hvad ved jeg :)
Avatar billede zhy Nybegynder
09. december 2001 - 13:03 #2
Finder på noget