Avatar billede promic2 Nybegynder
07. december 2001 - 21:08 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Mysql database ..

jeg får en fejl der hedder
Warning: Access denied for user: \'hehe@ibmserver\' (Using password: YES) in E:\\hjemmesider\\promic2\\webcamsys\\connect.inc on line 2

Warning: MySQL Connection Failed: Access denied for user: \'hehe@ibmserver\' (Using password: YES) in E:\\hjemmesider\\promic2\\webcamsys\\connect.inc on line 2

Warning: Supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in E:\\hjemmesider\\promic2\\webcamsys\\connect.inc on line 3

og user hehe .. er bare en jeg har lavet midlertidligt
men jeg kan ikke få liv i siden .. jeg har sat tabels op og de er rigtige .. har jeg fået af vide af flere ..  men er der en der kan hjælpe mig . .undskyld stavefejl
Avatar billede mortenfn Nybegynder
07. december 2001 - 21:14 #1
ikke med 600P det er vildt overdrevet!!
Avatar billede promic2 Nybegynder
07. december 2001 - 21:30 #2
jeg kan da godt lade vær med at give så mange point .. men jeg syntes at folk der hjælper mig skal have mange points
Avatar billede gimmy Nybegynder
07. december 2001 - 21:32 #3
Men er det ti gange sværere end et svært spørgsmål?
- Nej det tror jeg ikke ...
prøv at bruge:
username: root
passowrd:            (ingenting)
Avatar billede promic2 Nybegynder
07. december 2001 - 21:35 #4
hmm prøver
Avatar billede mortenfn Nybegynder
07. december 2001 - 21:35 #5
hvis du har instaleret på din egen maskine og du ikke har rettet i noget behøver du ikke bruge passwoed os.v.

php mysql_connect();

ernok

http://www.thorsnet.dk/index.php?dok=mysql1

nederst på siden
Avatar billede promic2 Nybegynder
07. december 2001 - 21:37 #6
hvordan får jeg pass på .. du kan se siden den skal virker på .. .www.case.adsl.dk/promic2/webcamsys
Avatar billede promic2 Nybegynder
07. december 2001 - 21:39 #7
jeg er jo ny til alt det her mysql .. og hvordan kan jeg komme ind på databasen .. hvor jeg kan rette eks.  hvis en har tastet forkert .. i en test der skal stå .. har du en ide om det
Avatar billede gimmy Nybegynder
07. december 2001 - 21:46 #8
har du læst PHP+MySQL-tutoriallen igennem på www.webcafe.dk ? - ellers så gør det lige og se om du ikke er blevet en god sjat klogere på bare ½ time :)
Avatar billede promic2 Nybegynder
07. december 2001 - 21:47 #9
ja jeg har sadt og læs lidt på den ... men jeg fatter ikke ret meget af det (endnu) ..
mortenfn .. jeg takker for hjælpen ...
Avatar billede webmonster Nybegynder
07. december 2001 - 22:14 #10
Avatar billede mortenfn Nybegynder
08. december 2001 - 12:18 #11
NEJ-NEJ ikke 600P max 60P - ellers tak