Avatar billede planetdb Nybegynder
07. december 2001 - 15:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

server virker ikke..

Jeg har apache kørende, og servername er sat til et domæne som er knyttet til min dynamiske IP, hos dyndns.dk...Hvorfor kan andre rundt i verden ikke se mit site??...mit OS er forresten XP..

http://vistacontent.dyndns.dk

obs. jeg kan sagtens lave en FTP server som fungere perfekt, men bare ikke en HTTP....
Avatar billede nyrup Nybegynder
07. december 2001 - 15:32 #1
Har du åbnet port 80 i din router eller firewall?
Avatar billede planetdb Nybegynder
07. december 2001 - 16:12 #2
jeg kører ikke via router, heller ej, er jeg bag nogen firewall...tro mig..Det er tjekket! Jeg har 10 mbit bredbånd, fra bredbåndsbolaget, fri forbindelse, hvilket vil sige: no router and no firewall..!! Hvor kan port 80 ellers åbnes? fra min udbyders side kun ik, eller..?
Avatar billede nyrup Nybegynder
07. december 2001 - 18:05 #3
Jo, fra udbyderen kan den være lukket. Har du checket det, selvom det lyder underligt. Jeg går ud fra, at du har checket at det er den rigtige ip-adresse du anvender.
Avatar billede nebbelunde Nybegynder
11. december 2001 - 00:38 #4
Er spørgsmålet stadig et problem?

prøv at ændre din HTTP Server til at køre på port 81...
Derefter prøv http://vistacontent.dyndns.dk:81

Så ved du ihvertfald om port 80 er åben...
Avatar billede planetdb Nybegynder
15. januar 2003 - 18:12 #5
Hmm...Problemet lå, for lang tid siden, i XP....:D
Anyway, så får du de point..