Avatar billede bas Forsker
07. december 2001 - 13:20 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Søgemaskiner

Hej eksperter

Jeg ved, at det er gratis at tilmelde sit web-sted til en søgemaskine.
Men kan man gøre noget betale sig fra at blive placeret højt på listen ?

På forhånd tak.

/martin
Avatar billede maxium Novice
07. december 2001 - 13:22 #1
www.chart.dk der kan du betale for det
Avatar billede maxium Novice
07. december 2001 - 13:23 #2
mener også du kan på www.jubii.dk er ikke sikker men du kan vist også på www.yahoo.dk
Avatar billede disky Nybegynder
07. december 2001 - 13:23 #3
studer www.joyzone.dk

chart.dk er ikke en søgemaskine i gængs forstand
Avatar billede maxium Novice
07. december 2001 - 13:24 #4
disky> Man kan da søge efter sider på chart
Avatar billede isl19960 Nybegynder
07. december 2001 - 13:25 #5
http://www.submit-it.dk/

Med dette link kan man tilføje sig til mange søgemaskiner på een gang - der er rart... :)
Avatar billede waldowolf Nybegynder
07. december 2001 - 13:29 #6
Tjaaa... Nogen stedet kan du betaler dig, f.eks www.Chart.dk (du betaler for at få et link i toppen). Jubii kan du få forskellige fede link, samt flere søgeord.

Chart & Jubii er katalog\"makiner\". Jeg har aldrig hørt om at du kan i Robotter... Tror heller ikke du kan købe dig en plads mellem de andre søgeresultater, da man så mister lidt ide\'en med den. Men du kan jo købe banner plads ;)

Andre Topsites / Søgemakiner som du kan tilmelde dig til:
www.yahoo.dk
www.altavista.dk
www.peak.dk
www.find.dk

Tip:
Få smækket nogen \"god\" Metatags på din side (www.metametn.dk).

!Waldo!. www.enter-s.dk
Avatar billede simonhb Praktikant
07. december 2001 - 13:40 #7
Avatar billede Chewie Novice
07. december 2001 - 13:43 #8
Waldowolf >> dødt link ......... www.metamaten.dk
Avatar billede blizzardmaster Nybegynder
14. december 2001 - 22:18 #9
Jubii har sponsorlinks - de koster 15 øer pr. stk.
Ellers er der betaling til nogle af de amerikanske maskiner, et eksempel er www.overture.com

I Ofir kan du også betale for placeringer, men ellers er der ikke direkte betalte placeringer i danske søgemaskiner.

Nogle maskiner skal der betales fee til for optagelse af links - men der er ikke garanti for gode placeringer, eksempel er inktomi.

www.digital-marketing.dk