Avatar billede jokke Nybegynder
07. december 2001 - 13:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

PHP, Mysql Programmør søges fuldtid

Vi er en nystartet it virksomhed der søger, inhouse programmer, til fuldtids stilling 37.5 time om ugen. Jobbet består i udvikling at internet scripts, i følgende sprog. PHP, Mysql, Cgi, flatfile, Perl, gerne java og asp kendskab. Evne til at genere prof html sider er et stort plus. af Uddannelse skal du meget gerne have færdiggjort kurser i programmering, eller bare være hamrende god selvlært. arbedjs tider ligger meget løst, du kan mere eller mindre selv bestemme. Det er meget vigtigt du bliver en stor del af selve firmaet og ikke bare ansat. der kan fremkomme en del rejser, med alt betalt. Lønnen er ca 20000 om måneden, til Ansættelse snarest. MVH Adrush Media
Avatar billede cybermike Nybegynder
08. december 2001 - 16:21 #1
Hvad med at smide noget info sådan at man kunne kontakte jer. Icq,tlf,email osv?
Avatar billede jokke Nybegynder
08. december 2001 - 18:36 #2
For mere imformation kontakt
Adrush Media
på tlf 20723772
e-mail
jokke@danbbs.dk
Avatar billede professoren Nybegynder
21. januar 2002 - 12:17 #3
Vi kan være behælpelig med at skaffe kvalicerede arbejdskraft.

headhunter@dkmail.zzn.com
Avatar billede professoren Nybegynder
01. februar 2002 - 13:05 #4
kære jokke, du kan ikke få en civiling, datalog, eller andet prof programmør til de penge!! Så du søger enten en ikke-prof (autodidakt?) el.
en med en meget kort vidergående udd?? (datamatiker med < 1 års erfaring ?)

Du glemte også at fortælle, hvor i landet det er!!
Avatar billede jokke Nybegynder
06. maj 2002 - 22:24 #5
lukket