Avatar billede mystico Nybegynder
31. marts 2000 - 00:54 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Skjul musen !!!!

Nogen der ved om man kan få musen til at være skjult på skærmen, når man laver fullscreen afvikling eksempelvis ved en flash exe fil !!!
Avatar billede stoons Nybegynder
31. marts 2000 - 09:19 #1
Ja det VED jeg: Det kan man IKKE! = (
Måske kan man lave en projector i Adobe Livemotion* hvor man kan fjerne pointeren...?

*Det er ENDNU et flash-kreations program som ikke er helt færdigt endnu, men beta verisonen er downloadable nu.
Avatar billede powder Nybegynder
31. marts 2000 - 10:16 #2
Jo det kan man GODT...
tjek : http://www.virtual-fx.net/quassia_tutorial.htm

det er et plugin der fjerner markøren så man kan lave sin egen. Sidder selv og experimentere med det.

Powder
Avatar billede allandk Nybegynder
31. marts 2000 - 11:17 #3
Du finder en hurtig løsning på http://www.globe.dk/flashtips

Den fjerner ikke musen, men den viser, hvordan du kan snyde lidt med udseendet.

ab :)
Avatar billede allandk Nybegynder
31. marts 2000 - 11:19 #4
Du skal selvfølgelig se under Skift musemarkør.

ab :)
Avatar billede stoons Nybegynder
31. marts 2000 - 11:47 #5
POWDER: Det gemmer da ikke MIN mussepointer..... (jeg kører w2k med ie5.0...)
Avatar billede stoons Nybegynder
31. marts 2000 - 11:48 #6
Det løser jo slet ikke mystico's problem!
Avatar billede allandk Nybegynder
31. marts 2000 - 11:54 #7
Det giver et reelt alternativ.

ab :)
Avatar billede powder Nybegynder
31. marts 2000 - 12:00 #8
Ok jeg tror jeg misforstod hvad du ville, jeg troede du ville bruge det på Internettet - ved en html fil...undskyld. (Plugindet er stadigvæk fedt :o)
Avatar billede mystico Nybegynder
03. april 2000 - 22:28 #9
Tak for hjælpen !

Men det løser ikke mit problem !

Den bedste løsning er nok at man flytter musen ned i bunden at billedet der er plads så den ikke kan ses.
Avatar billede mystico Nybegynder
03. april 2000 - 22:29 #10
:O(