Avatar billede møbbe Nybegynder
04. juni 1999 - 13:09 Der er 18 kommentarer

Chat

Hvordan laver jeg en chat!!

/møbbe
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 1999 - 13:12 #1
Gå ind på www.chatplanet.com , der kan du få en chat til din hjemmeside :)
Avatar billede cybles Nybegynder
04. juni 1999 - 13:12 #2
Kig på http://www.netcoders.dk her er en chat med hjælpe fil og det hele.
Avatar billede cybles Nybegynder
04. juni 1999 - 13:14 #3
$:-)

Læs hans spørgsmål han vil vide hvordan man laver en chat møbbe afvis hans dårlige svar.
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 1999 - 13:17 #4
Man kan da godt oprette en udmærket chat der, uden at skulle lave besværlige ting, så Cybles hold kæft.
Møbbe: Håber du vil godkende mit svar.
Venlig Hilsen $:-)
http://www2.crosswinds.net/~abensmp3/
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 1999 - 13:23 #5
Cybles: Du har også bare linket til en side. :(
Avatar billede cybles Nybegynder
04. juni 1999 - 13:36 #6
$:-(

Han vil lave en chat ikke havde en færdig og så skal du sgu da give ham et ordentlig svar.

møbbe hvis du vil havde en et færdigt chat rum skal jeg gerne oprette dig et rum for free på min egen chat http://www.chat.gl men så skal du fandme også afvise $:-) tåbelige svar.
Avatar billede snowball Novice
04. juni 1999 - 13:52 #7
cybles: Kan du ikke sætte et punktum før du begynder på en ny sætning ??? Det gør det meget lettere at læse!!!
Avatar billede cybles Nybegynder
04. juni 1999 - 13:54 #8
snowball

jo da, jeg bliver sørme også helt forpustet når jeg selv læser det :-)
Avatar billede thoeger Nybegynder
04. juni 1999 - 14:21 #9
her er også en god chat http://irc.ram-page.com/

Den er virkelig god og meget nem!!

Held og lykke!
Avatar billede wip13 Nybegynder
04. juni 1999 - 14:53 #10
hehe i skulle "se" jer selv. :-)) *LOL*
Avatar billede bubby Nybegynder
04. juni 1999 - 15:44 #11
Mail mig hvis du vil ha en sjat med coadmins og det hele... jehenke@vip.cybercity.dk
Avatar billede snowball Novice
04. juni 1999 - 16:04 #12
cybles: Mange tak :-))
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 1999 - 16:49 #13
Møbbe skriver hvordan han laver en chat. Og man kan sku godt lave (oprette og det er sgu det samme) en chat på http://www.chatplanet.com

Møbbe: Cybles er bare sur over at han ikke kom først, jeg vil være dig meget taknemmelig hvis du gav mig pointene.
Jeg holder i det mindste en ordentlig tone.

Venlig hilsen $:-)
Avatar billede cybles Nybegynder
04. juni 1999 - 16:52 #14
$:-)

Der er STOR forskel på om man oprette en chat eller man selv laver en chat.´

Nej det er ikke de poitn jeg var efter jeg syndes bare det var et lidt for ynkligt svar du gav.

Avatar billede Slettet bruger
04. juni 1999 - 16:55 #15
Møbbe kan sagtens have ment at han vil have en færdig chat.
Avatar billede cybles Nybegynder
04. juni 1999 - 16:59 #16
$:-)

Tjaa måske, men så skal han da ikke spørge om hvordan man laver en chat, men istedet spørge hvor man finder en færdig chat.
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 1999 - 17:03 #17
Hvis han helt selv vil lave en chat skal han da heller ikke gå ind på netcoders.dk og tage et færdiglavet script. Nej så skal han helt selv lave scriptet.
Avatar billede soeped Nybegynder
09. juni 1999 - 11:52 #18
Hvad med at hente icq, hos www.mirabilis.com og så selv invitere dine venner på besøg når du har lyst samtidig kan du maile filer direkte og se når de er online.