Avatar billede dannyqul Nybegynder
30. marts 2000 - 21:00 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

Ris og Ros til InfoHack

Jeg vil gerne have lidt feedback på denne hjemmeside.

den er lavet til projekt opgave i år.

<a href="www.stivert.dk/infohcak/</a>" target="_blank">http://www.stivert.dk/infohcak/">www.stivert.dk/infohcak/</a>
Avatar billede dannyqul Nybegynder
30. marts 2000 - 21:03 #1
undskyld adressen var
http://www.stivert.dk/infohack
Avatar billede fico Nybegynder
30. marts 2000 - 21:24 #2
Fed side.
Overskrifterne fx "Vores Dagbog" de er fede.

Overblikket over siden er meget nemt at for og meget svært at tabe.

9@13.
Avatar billede dannyqul Nybegynder
30. marts 2000 - 21:36 #3
Tak Fico

D/-n!e|_
Avatar billede mukke Nybegynder
30. marts 2000 - 21:46 #4
jeg lagde lige mærke til en væsentlig fejl på siden om hvad man kan gøre mod det...

med 64-bit nøgle er der 2^64 muligheder og ikke 64^2  - tilsvarende for 128-bit nøgler :)
Avatar billede Slettet bruger
30. marts 2000 - 23:12 #5
Design: Jævnt almindelig præget af at være en informationside, uden de store ilustrationer.

Navigastion: En hurtig Site. Hovedsaglig tekst.

Formål: Smalt dække emne omkring hacker.( 8 - 9 klasse?) Private kan f.eks. godt beskytte sig mod hacker, uden det behøver at koste det store www.esafe.dk, eller sonar. Symantec program til formålet koster ca kr. 700,00.

Karakter 9 @ 13
Avatar billede rakj Nybegynder
31. marts 2000 - 10:45 #6
1. juli 1989 tråte et nyt lovforslag til som indeholde stramninger inden for kirminalitet over internettet.
Burde der ikke stå trådte.?
Avatar billede dannyqul Nybegynder
31. marts 2000 - 12:42 #7
Mukke
tak for det jeg skal nok få det rettet.

D/-m!e|_
Avatar billede dannyqul Nybegynder
31. marts 2000 - 12:45 #8
Kharder.

Det ver 10 klasse. og vi fik 11 for det men jeg tror også det var fordi vores lærer ikke var særligt computer mindet