Avatar billede 2bak Nybegynder
06. december 2001 - 22:42 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Windows låst ved udprintning

Når jeg printer ud på min inkjet, er Windows mere eller mindre låst. Sluger al saft og kraft. Hvor kan jeg ændre indstillingen? Jeg oplevede det ikke sådan på min gamle inkjet.
\"Optimering af læsning i baggrunden\" er sat til \"ingen\". Kører også med Cacheman optimization + fast swapfil 2*ram = 640 MB.
Avatar billede stone Forsker
07. december 2001 - 00:56 #1
det kan være din printerport er sat til \"ecp\" i
bios,prøv at sætte den som standard.
Har selv lige haft samme problem, og det løste problemet.
Avatar billede 2bak Nybegynder
07. december 2001 - 06:58 #2
Stod til Normal. Har nu prøvet at vælge ECP i bios, og faktisk synes jeg at det hjalp en smule....
Avatar billede spt Nybegynder
08. december 2001 - 00:04 #3
er det en hp printer (hvid det er, hvilket nummer?)
Avatar billede 2bak Nybegynder
08. december 2001 - 09:05 #4
HP Deskjet 610C
Avatar billede aaa_2500 Nybegynder
09. december 2001 - 14:21 #5
Hmmm...

Hvilken Windows er det?

Hvilken driver benytter du?
Avatar billede 2bak Nybegynder
09. december 2001 - 15:14 #6
install fra HP cd-rom
system siger:
ECP-Printerport:
LTP.VXD, 4.10.98
VMM32.VXD dato ikke tilgængelig

win 98 se, sp 2
Avatar billede aaa_2500 Nybegynder
11. december 2001 - 04:38 #7
Er det en kombi printer driver du kører med? Altså en driver som også virker på Windows 3.xx?

Hvis dette er tilfældet, så er dette også svaret på dit spørgsmål! Windows 16bit drivere fungerer på Win 9x/ME, men de nedsætter ydelsen kraftigt når der udskrives!
Avatar billede aaa_2500 Nybegynder
11. december 2001 - 04:40 #8
ECP/EPP er indstillinger som forøger hastigheden på kommunikationen imellem din pc og printer... Dette er også beskrevet i din manual!
Avatar billede 2bak Nybegynder
11. december 2001 - 06:37 #9
Havde oprindelig installeret fra den medfølgende cd-rom.
Men har nu downloaded softwaren fra HP support og geninstalleret. Og problemet er løst.