Avatar billede splatter Nybegynder
06. december 2001 - 20:11 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Tema og mount

Hejsa,

Jeg har installeret Red Hat 7.1 og GNOME. Deri ligger Sawfish og twm som windowmanagere. Dette er stort set også alt hvad jeg ved. Hvordan får jeg et pænere tema på sawfish som jeg kører lige nu? og hvor? (jeg har forsøgt at kigge på themes.org men det er ret forvirrende) Kan jeg benytte andre window managere sammen med gnome? Og hvilken er bedst?

Jeg har en anden harddisk som jeg gerne vil have mountet automatisk under opstart. I hvilken fil skal jeg tilføje dette og hvad skal der skrives?

På forhånd tak for hjælpen
Avatar billede peter_m Nybegynder
07. december 2001 - 08:34 #1
De GNOME themes jeg har prøvet har set lidt feset ud så jeg bruge KDE istedet.

Du skal rette i /etc/fstab

Er harddisken fuldstændig blank eller er der noget på den ??
Avatar billede splatter Nybegynder
07. december 2001 - 15:27 #2
Der ligger noget på den harddisk der skal mountes (i øjeblikket mounter jeg den bare manuelt hver gang jeg har startet op)