Avatar billede yibodij Nybegynder
06. december 2001 - 17:45 Der er 20 kommentarer

Snyd? klik her!

Min normale bruger hedder jim, men jeg har snydt meget så jeg har skiffet bruger men jeg bliv opdaget igen sånu vil jeg give pointsene dem som jeg skylder i skal blodt skrive hvad jed skylder her og et link til spget.

Hvis i ikke før jeres point kandet være fordi det ikke var et rigtigt svar eller forid jeg ikke har flere
Avatar billede omen Nybegynder
06. december 2001 - 17:49 #1
Det er egentlig simpelt nok: Afmeld begge dine brugere, og tag dine point med. Jeg tvivler på der er nogen der gider have point fra dig. Så, hygge.
Avatar billede yibodij Nybegynder
06. december 2001 - 17:50 #2
nej de opdager det bare igen!
Avatar billede yibodij Nybegynder
06. december 2001 - 17:52 #3
sådan så har jeg afmeldt den ene den anden afmelder jeg når pointene er væk!
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
06. december 2001 - 17:53 #4
Tilføjelse til omen\'s udmærkede kommentar-->

Lad være med at oprette dig igen.
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2001 - 17:53 #5
var det ikke en ide bare at stoppe med at snyde? så slap du for alle de problemer
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
06. december 2001 - 17:54 #6
nu har du jo chancen for at blive en \"rigtig\" eksperten bruger, der er her for at hjælpe, blive hjulpet.
du afmelder alle dine brugere, og opretter en bruger som du så holder ved, og ikke snyder på nogen måde med.

okay?
ellers hvis du ikke kan acceptere det så lad være med at benytte eksperten.dk mere.

jeg fatter heller ikke hvorfor du vil snyde for points!
var det penge kunne jeg forstå det, men points kan man jo ikke bruge til andet end potensforlænger
Avatar billede yibodij Nybegynder
06. december 2001 - 17:55 #7
jo jeg stopper også nu men det var fordi jeg var ikke tilfreds med de svar jeg fik også er de blevet sure så jeg opretter en ny så ingen kender mig!
Avatar billede yibodij Nybegynder
06. december 2001 - 17:55 #8
jeg stopper med at snyde nu!
Avatar billede omen Nybegynder
06. december 2001 - 18:00 #9
Fint. Så er alt jo godt.
Avatar billede jander Nybegynder
07. december 2001 - 18:31 #10
Hold de points laaaangt væk fra mig... Jeg er glad for min bruger og vil altså ikke slettes!

MVH JANDER
Avatar billede hans_zdorf Nybegynder
07. december 2001 - 18:38 #11
JANDER->> Pjat!!!

Jeg vil da gerne have de points. Det er sq altid godt med en smule startkapital!

hilsen hans
Avatar billede omen Nybegynder
07. december 2001 - 18:46 #12
hans_zdorf: Nå så det vil du? Jamen så er du ikke en skid bedre en denne bruger der har snydt, og modtager du disse point vil din bruger bliver slettet, og du kan starte forfra.

Hvis du vil have point, skal du ud og hjælpe andre. Det er sådan det fungere her. Du hjælper andre, og du kan selv få hjælp.

Damn, der burde være en aldersgrænse på mindst 12 år herinde.
Avatar billede real-master Nybegynder
18. december 2001 - 19:22 #13
Ej for grimt at snyde man!
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
18. december 2001 - 19:33 #14
well, nogen tror at points kan bruges til noget i det rigtige liv, som status symbol o.l
Avatar billede quiz-deltager Nybegynder
31. januar 2002 - 15:10 #15
jeg vil gerne have pointene!!! he he
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
26. oktober 2002 - 23:11 #16
jeg kunne da godt bruge de points :-)

måske det er på tide at lukke
Avatar billede superuser Nybegynder
22. marts 2003 - 22:50 #17
Hvem sagde selvrespekt ?!
Avatar billede dumazz.dk Nybegynder
30. oktober 2003 - 12:27 #18
Ja point kan man ikke få for mange af....
Avatar billede mard-div Nybegynder
27. december 2003 - 18:59 #19
bare gimme de point :D
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
20. april 2004 - 18:39 #20
lukketid