Avatar billede naesbygaard Nybegynder
06. december 2001 - 17:25 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

installation af winxp

hvordan?
når jeg har formatteret min HDD, så siger den at den ikke vil installeres under dos.
Hva dælen gør jeg så?
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2001 - 17:36 #1
Så er det vel en opgradering du har fået fat på....den kan kun installeres ovenpå en ande win installation.

Har du købt din XP eller har du \"fundet\" den?
Avatar billede naesbygaard Nybegynder
06. december 2001 - 17:40 #2
det er en jeg har lånt.

vil det sige at den jeg skal bruge skal have en mappe der hedder i386 før det er den rigtige?
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2001 - 17:43 #3
Det ved jeg ikke...jeg gider ikke hjælpe når det er en du har \"lånt\" da det strider mod ekspertens regler.
Avatar billede naesbygaard Nybegynder
06. december 2001 - 17:45 #4
flot!
Plej din samvittighed...

Tak for det anyways!
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2001 - 17:49 #5
samvittighed..hmmm man risikerer bare at blive slettet hvis man hjælper den mindste smule.

Se blot på alle dem der flamer en bare man nævner KaZaa eller Edonkey
Avatar billede naesbygaard Nybegynder
06. december 2001 - 17:53 #6
hmmm... *crap*! :-) (du har dine grunde og det respekterer jeg, jeg synes bare det er noget ****)
Ok... men det er altså min egen cd!

Jeg sku ikke hørt om nogen der bliver slettet, men nu er jo heller ikke på 24-7.
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2001 - 17:56 #7
Men jeg tror stadig det er en opgradering... :)

Der er vist noget med at man kan komme udenom det punkt, men jeg kender ikke XP.

Har selv fået den fulde version af 2000 fra arbejdet..
Avatar billede mejeri Nybegynder
07. december 2001 - 23:34 #8
Hej!
vedr.win xp der ikke vil indlæses fordi den ikke kender dos.
Min win xp er ny og vil ej heller indlæses
Jeg har prøvet med en ny formateret hdd og her kan det ihvertfald ikke lade sig gøre.
Avatar billede rmp Nybegynder
15. januar 2002 - 16:38 #9
Heller ikke her... HJÆÆÆÆÆÆLLLLPPPP