Avatar billede bullerbasse Nybegynder
06. december 2001 - 17:20 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til et færdig banner

Hej er der en der kan hjælpe mig med at lave et
banner. Det må gerne være en meget simpel en,
jeg ved godt der er mange at downlode,men jeg kan ikke
finde ud af at lave dem om.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
06. december 2001 - 17:27 #1
det kan vi da godt finde ud af ;)

hvor stort skal det være - hvilke farver skal det ha ? hvad skal der stå på det osv.
Avatar billede bullerbasse Nybegynder
06. december 2001 - 17:47 #2
Ca 10 cm Bred & 2 cm høj & så skulle der enligt gerne vises nogle billeder &  der efter Priser fra
Kr mvh bb
Avatar billede yibodij Nybegynder
06. december 2001 - 17:49 #3
Bullerbasse hør her gå ind på downlaod.com og downloade firekworks 4  når du kan det er det skide nemt og godt!
Avatar billede jelzin101 Praktikant
06. december 2001 - 17:52 #4
det fattede jeg ikke en meter af ...... hvilke billeder vil du gerne have vist ? (husk at de skal være frit tilg. altså ikke \"tyveri\") og så skal der stå \"priser fra kr mvh bb\"???
Avatar billede bullerbasse Nybegynder
06. december 2001 - 18:10 #5
Ok undskyld det var også lidt rodet det jeg fik skrevet.  Der skal vises billeder af forskellige
Musik Kunstere eks:Madonna/EYE Q/Elvis.Og der efter,  Cd\'er fra 10 Kr
Banneret skal bruges til en lille cd biks på nettet.Håber det her er lidt mere læselig.
Avatar billede first-8 Nybegynder
06. december 2001 - 18:19 #6
For at lave et nemt banner, kan du bruge Jasc Animation Shop, du kan downloade en demo af programmet på jasc.com. Btw., standardmålene for et stort banner er 468 width, og 60 i height. Er det et lille banner du har brug for, er de mest normale mål 118 i width, og en height på 56.

Animation Shop fungerer rimelig nemt, det virker på den måde, at du har et antal rammer, som du så kan tegne i. animationen / banneret vil så blive vist som en form for et lille diasshow. Forresten er det smartest, hvis du gemmer dit banner som en .gif-fil.

/ Toke
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
06. december 2001 - 18:54 #7
Fed kategori at smide det i....
Avatar billede bullerbasse Nybegynder
06. december 2001 - 19:07 #8
jA DER ER DA HELDIGVIS NOGEN DER ER SERIØSE
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
06. december 2001 - 19:12 #9
NU SKAL JEG FORTÆLLE DIG OM HVOR IRRITERENDE DET ER NÅR VISSE HOVEDER IKKE KAN FINDE UD AF AT BRUGE DE DERTIL INDRETTEDE KATEGORIER.

NÅR DU VIL HAVE LAVET NOGET HØRER DET TIL I FREELANCE KATEGORIEN - DET HER HAR INTET SOM HELST MED STREAMING AT GØRE OG DU BØR EDDERFANDEME TÆNKE DIG OM NÆSTE GANG - OG DA SLET IKKE SVINE FOLK TIL.

DET HELE HEDDER NETIKETTE OG DU BESIDDER DET TILSYNELADENDE IKKE.

I SIDSTE ENDE ER EKSPERTEN TIL FOR AT HJÆLPE HINANDEN - IKKE FOR AT DU KAN FÅ FÆRDIGE LØSNINGER PÅ HVAD SOM HELST.

En sidste ting må være. Slå Caps Lock fra!

/Nikolaj
Avatar billede bullerbasse Nybegynder
06. december 2001 - 20:40 #10
som nybegynder er det ikke nemt at finde ud af
hvor ?et lige hører hjemme henne jeg beklager!
hvis jeg gjore dig mobset
Avatar billede bullerbasse Nybegynder
06. december 2001 - 22:14 #11
folk er åbenbart blevet skræmt væk
Men tak for hjælpen First-8
Avatar billede first-8 Nybegynder
07. december 2001 - 18:18 #12
Det var da så lidt... Kan ik forstå, at folk tager ting som denne så pokkers alvorligt.. Hva faen, du fik sqda svar på dit spørgsmål, ik?

/Toke
Avatar billede bullerbasse Nybegynder
07. december 2001 - 19:12 #13
Jo det gjore jeg og tak igen.

Og nej nogle har jo åbbenbart ikke
andet og lave end at holde øje med
om ? står i den rigtige Katgo.