Avatar billede christrup Nybegynder
06. december 2001 - 14:06 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

Kan word automatisk indsætte dokumentets sti i footeren på alle nye dokumenter.

se subjekt.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
06. december 2001 - 14:07 #1
Jeps... åben normat.dot filen, og ret footer som du vil have den.

NanoQ
Avatar billede fastwrite Nybegynder
06. december 2001 - 14:13 #2
Og husk at gem den igen som en skabelon - i stedet for et almindeligt dokument.

Du kan ikke gemme med det samme navn, så giv den et sigende navn, eksempelvis \"side med footer\".

Ved du hvordan du indsætter de rigtige koder?
Avatar billede christrup Nybegynder
06. december 2001 - 14:15 #3
Har du en sti?
Kører NT 4.0 og Office 2000
06. december 2001 - 14:15 #4
Som NanoQ siger opsættes en sådan standard i Normal.dot filen.

- Vælg Vis / Sidehoved og Fod
- Flyt dig til sidefoden

Under Indsæt / Felt fremkommer en dialogboks, hvor du vælger
Kategori: Dokumentoplysninger
Feltnavne: FileName

Det giver \"FILENAME\" som resultat nedenunder. Hvis du hvil have hele filstien på, så
- klik på knappen \"Indstillinger\"
- vælg fanebladet \"Feltspecifikke indstillinger\"
- Marker  /p
- Klik på \"Føj til felt\"

Dit resultat er nu \"FILENAME /p\"
- Klik på OK 2 gange
06. december 2001 - 14:17 #5
Stien på Win98 Office200 er C:\\WINDOWS\\Application Data\\Microsoft\\Skabeloner
Avatar billede christrup Nybegynder
06. december 2001 - 14:33 #6
mange tak, jeg fik oprettet en template med sti og filnavn