Avatar billede jmajmajma Nybegynder
06. december 2001 - 13:06 Der er 9 kommentarer

Fjerne Banner på SOL hjemmeside

Hvordan fjerner jeg banneret på min Sol hjemmeside??
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2001 - 13:09 #1
Forkert kategori

Og hvad med bare at rykke over til www.friserverplads.dk eller noget andet gratis uden banner?
Avatar billede jmajmajma Nybegynder
06. december 2001 - 13:21 #2
Det var ikke det jeg spurgte om....

Det er desværre ret vigtigt at det bliver SOL

Håber der kommer en løsning
Avatar billede nute Nybegynder
06. december 2001 - 13:26 #3
jmajmajma >> har du noen gang tenkt på at det er en grunn til at det er gratis å legge sine sider på sol ? fjerner du banneret, så fjerner du også en del av forretningsgrunnlaget til sol. skriv til dem og forhør deg om det i det hele tatt er lov til å gjøre det...hvis det ikke er lov, jammen så er saken klar: du skal ikke stille spørsmålet her inne, for denne form for oppfordring til å snyte på andre er ikke akseptert her inne.
Avatar billede grydgaard Nybegynder
14. december 2001 - 23:36 #4
jeg tror ikke man kan fjerne banneret fra sol-sider. jeg kan måske skaffe dig noget plads på mousemania.dk. jeg kander manden der ejer serveren. =)
Avatar billede moefelt Nybegynder
25. januar 2002 - 23:26 #5
Det var sgu' da en underlig mentalitet at have...nute har ret der er jo en grund til at det er gratis...hmm tag dig dog sammen - lige meget hvor vigtigt det så end er.

Mr. Moefelt
../den retfærdige ridder
Avatar billede martin1000ben Nybegynder
10. februar 2002 - 17:12 #6
det kan lade sig gøre at fjerne sol banner ... meeen så ska siden jo bare åbne i et "pop-up" vindue!
Avatar billede michael7 Nybegynder
10. februar 2002 - 17:13 #7
det kan man bare ikke... SOL er gratis pga.. det bannere... !!!!!!
Avatar billede jangb Nybegynder
11. april 2002 - 16:51 #8
Jeg kender godt nok ikke SOL's private hjemmesider, men det lyder som om det er ligesom Geocities's ditto -- og dem kam man altså godt fjerne banneret på.

Se disse sider på cexx.org:
* "How To Kill the GeoCities AdSquare":
    http://www.cexx.org/geostain.htm
* "How To Kill FWP Popup Ads":
    http://www.cexx.org/diepop.htm
* "How To Kill Adframes":
    http://www.cexx.org/adframes.htm

Prøv at se om ikke du kan bruge noget af dette! ;-)

JanGB
*Press to test - Release to detonate*
Avatar billede praetorian Nybegynder
11. april 2002 - 16:53 #9
Jeg har da en hjemmeside liggende på sol som ingen banner har i toppen, jeg lod bare være med at inkluderer det og min side virekr stadig. MEn nu er jeg s¨å skiftet til betalt hosting så nu er problemet der ikke længere