Avatar billede daduck Nybegynder
06. december 2001 - 10:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Program til udsendelse af html-nyhedsbrev.

Jeg har brug for at kende navnet på et professionelt program til udsendelse af html-nyhedsmail, og generelt til administration af en eller flere mailing-lister (med flere tusinde adresser).

Skriv gerne navn, og hvilket firma (smid gerne et url). På forhånd tak.
Avatar billede bacardil Nybegynder
06. december 2001 - 12:52 #1
Hvor meget vil du ofre?
Avatar billede daduck Nybegynder
06. december 2001 - 13:17 #3
Beløbet er næsten irrelevant. Og umiddelbart er jeg på udkig efter navne på så mange forskellige muligheder som overhovedet muligt.

Jeg har også overvejet om man skulle prøve med et asp-baseret system. Men udfra hvad jeg umiddelbart kan læse mig til, så er dette en meget dårlig ide.
Avatar billede bacardil Nybegynder
06. december 2001 - 13:33 #4
Har du PHP, CGI, Perl på din server eller andre sprog?
Avatar billede daduck Nybegynder
06. december 2001 - 13:38 #5
Vi har tre NT servere, og en Win2k server, så alt hvad ISS understøtter er muligt.