Avatar billede gonzzo Nybegynder
04. juni 1999 - 10:38 Der er 25 kommentarer og
1 løsning

Password script

Hejsa er der nogen der har et password script som bare ligger og flydder ??
Hvor sikkert er et sådant script ?
Avatar billede lennart Nybegynder
04. juni 1999 - 10:40 #1
jeg et script i asp vis det var noget ved ikke hvor sikkert det er
Avatar billede lennart Nybegynder
04. juni 1999 - 10:42 #2
du kan email til mig vis du vil have det
lennarthermansen@post.tele.dk
Avatar billede cybles Nybegynder
04. juni 1999 - 10:44 #3
lennart det der er ikke et svar .....det er en uskreven regel at du istedet skal ligge dit script et sted folk kan hente det fra.
Avatar billede lennart Nybegynder
04. juni 1999 - 10:48 #4
ok det var jeg ikke klar over

jeg synes bare at i med asp guestbook spørgsmålet gjorde det samme ?

lægger det ud senere i dag vis jeg får tid
Avatar billede cybles Nybegynder
04. juni 1999 - 10:52 #5
Hi Lennart

Det er jo et forum det her ikke en mail liste og andre skal havde glæde af dit svar.

At andre snyder skattevæsnet ja men det giver jo ikke dig ret til at lave fusk, men cool nok at du gider ligge det ud.
Avatar billede helle_fred Nybegynder
04. juni 1999 - 11:44 #6
Hej

Jeg vil henlede opmærksomheden på en god samling password-scripts:

javascript.internet.com/passwords/

vh Helle
Avatar billede cyberesben Nybegynder
04. juni 1999 - 11:59 #7
<FORM NAME="login">
<INPUT TYPE="TEXT" NAME="navn">
<INPUT TYPE="TEXT" NAME="kode">
<INPUT TYPE="Button"  OnClick="window.location.href=(document.forms.login.navn.value + '-' +
document.forms.login.kode.value  + '.html')" VALUE="Log in">
</FORM>

så kalder du filerne "brugernavn"-"password".html

lennart>> det er ikke et svar!!!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
04. juni 1999 - 11:59 #8
afvis lennarts svar, så svarer jeg igen med mit
Avatar billede lennart Nybegynder
04. juni 1999 - 12:05 #9
jeg har fattet det så slap af hehe

Avatar billede cyberesben Nybegynder
04. juni 1999 - 12:09 #10
ok
Avatar billede gonzzo Nybegynder
04. juni 1999 - 17:55 #11
Hvordan afviser og acceptere jeg et svar ????
Avatar billede ogi Nybegynder
04. juni 1999 - 19:59 #12
kig på www.script.dk
Avatar billede cyberesben Nybegynder
04. juni 1999 - 22:54 #13
gonzzo>> du krydser "afvis svar" af og trykker udfør
Avatar billede cyberesben Nybegynder
04. juni 1999 - 23:00 #14
når jeg så har svaret, krydser du "accepter svar" af
Avatar billede gonzzo Nybegynder
05. juni 1999 - 15:33 #15
Er det det sidste svar man entetn afviser eller acceptere ??
Avatar billede cyberesben Nybegynder
05. juni 1999 - 15:37 #16
nej det du afviser er det som der er sendt ind som svar... det som har en grøn bjælke til venstre
Avatar billede gonzzo Nybegynder
05. juni 1999 - 15:43 #17
jeg kan ikke bruge det til noget da jeg ikke har adgang til asp på serveren !!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
05. juni 1999 - 15:49 #18
<FORM NAME="login">
<INPUT TYPE="TEXT" NAME="navn">
<INPUT TYPE="TEXT" NAME="kode">
<INPUT TYPE="Button"  OnClick="window.location.href=(document.forms.login.navn.value + '-' +
document.forms.login.kode.value  + '.html')" VALUE="Log in">
</FORM>

så kalder du filerne "brugernavn"-"password".html
Avatar billede gonzzo Nybegynder
05. juni 1999 - 16:07 #19
jeg kan ikke få det til at virke !!
Jeg har kopieret teksten og gemt den i en fil der hedder pass3.htm, oprettet en fil med de anførte navne (brugernavn.htm og password.htm) når jeg så åbner filen pass3.htm får jeg en side med 2 felter hvori jeg i det første indtaster et brugernavn og i det sidste et password og får så en meddelse om at stedet ..../sonny-skaal ikke kan findes,brugernavnet er sonny og password er skaal disse navne er oprettet i den dertilhørende fil og lagt i samme bib. hvad gør jeg galt ???
Avatar billede cyberesben Nybegynder
05. juni 1999 - 16:31 #20
det skal være en og samme fil, som hedder sonny-skaal.html

det virker hos mig
Avatar billede gonzzo Nybegynder
05. juni 1999 - 16:42 #21
dvs. alle brugere skal bruge samme navn og pass. ellers skal jeg have en html fil for hver bruger er dette korekt ??
Avatar billede cyberesben Nybegynder
05. juni 1999 - 16:45 #22
lav en fil for hver bruger
Avatar billede cyberesben Nybegynder
05. juni 1999 - 16:47 #23
hvis vi nu siger at jeg vil være medlem og have navn og password til at være cyberesben og goddag, så laver du en fil til mig, der hedder cyberesben-goddag.html
Avatar billede gonzzo Nybegynder
05. juni 1999 - 16:53 #24
okay nu tror jeg jeg ved hvor du vil hen, i hver druger's fil kan jeg så bare videre stille dem til den aktuelle fil istedet for at bruge en masse plads på at "fortælle" hver "bruger-fil" alle html koderne !!Tak for svaret jeg vil arbejde på det
Avatar billede cyberesben Nybegynder
05. juni 1999 - 19:01 #25
netop!

selv tak
Avatar billede nof Nybegynder
05. juni 1999 - 19:03 #26
Hejsa gonzzo!

Du kan downloade de scripts du søger på:

www.script.dk eller www.netcoders.dk

MVH
nof