Avatar billede marbjel Nybegynder
06. december 2001 - 01:12 Der er 6 kommentarer

hvad betyder dette og kan det ordnes?

ALERT BOX:

Your current security settings prohibit running ActiveX controls on this page. As a result, the page may not display correctly.

Denne alert box kommer når jeg kommer ind på en side med en fash fil \".swf\"

mvh.
Martin
Avatar billede ztyxx Nybegynder
06. december 2001 - 01:17 #1
det er din internet settings der sikkert er sat til ikke at afvikle den slags filer når du kommer på sider med dem, prøv at igge i din opsætning i Funktioner->Internetindstilliger->Sikkerhed
Avatar billede marbjel Nybegynder
06. december 2001 - 01:23 #2
Det vidste jeg godt, det viker ok hos mig.

problemet ligger i at folk der har deres settings sat til HIGH ikke kan se siden. kan man ikke på en måde komme uden om den ?
Avatar billede ztyxx Nybegynder
06. december 2001 - 01:26 #3
nope, det kan du ikke ændre, det er jo det der er ideen med at kunne sætte sin sikkerhed højere
Avatar billede marbjel Nybegynder
06. december 2001 - 01:30 #4
ok, det tænkte jeg nok :-)

men tak for di interesse!
Avatar billede ztyxx Nybegynder
06. december 2001 - 01:48 #5
No problem, men du kan jo lige gøre folk opmærksomme på hvad der er på siden
Avatar billede ztyxx Nybegynder
17. december 2002 - 23:30 #6
skal du ikke lukke dette spørgsmål??