Avatar billede souledout Nybegynder
05. december 2001 - 22:27 Der er 25 kommentarer og
1 løsning

Gratis webhotel uden fis? (Utopi?)

OK... så prøver vi... en gang for alle:

Findes der et gratis wehotel
- med min 2 MB
- med PHP(4)
- med ftp-adgang
- uden nogen reklamer (overhovedet)
- som giver dig en adresse (ligemeget hvor lang
  den er - altså bare et sted,  hvor jeg ikke skal
  have eget domænenavn)
- som bare er nogenlunde stabilt

Det skal siges at jeg bl.a. HAR prøvet

f2s.com (optager ikke flere)
any.za.net (ufattelig ustabil...)
portland.co.uk (får fejlmeddelse ved tilmelding)
webpunkt.dk (venter stadig på svar)

Og til dem der straks vil skrive at jeg er en ultranærig person som forlanger at få alt gratis, kan jeg kun sige: Ja, det er jeg - i hvert fald på nettet...

300 point - det er sq da noget! Så er det bare ud og lede! Point gives når jeg har afprøvet siden og er tilfreds...
Hvis I finder noget der er \"lige-ved-og-næsten\" så bare prøv at smide det herind... det ku jo være jeg kunne bruge det alligevel!

Der er givet ORDER TO GO!!

/SouledOut
Avatar billede senior54 Novice
05. december 2001 - 22:29 #1
Det findes ikke :-)
Avatar billede waldowolf Nybegynder
05. december 2001 - 22:29 #2
www.internetplads.dk og 30point er nok nærmere det du skal bruge på det her spm.
Avatar billede waldowolf Nybegynder
05. december 2001 - 22:30 #3
Avatar billede souledout Nybegynder
05. december 2001 - 22:34 #4
Jeg HAR støvsuget internetplads.dk for steder, men jeg fandt ikke nogen der ku bruges 100%...
Og når nu det ikke findes er jeg stadig villig til at give 300 point til en der kan finde det alligevel - det vil være en præstation i sig selv :-)

Avatar billede waldowolf Nybegynder
05. december 2001 - 22:35 #5
Findes det ikke på internetplads - findes det ikke ;). Årrhhh dog, findes sikkert, men altså så havner du da sikkert på en frossenserver i siberien.

Men... Hvorfor ikke slippe de 20kroner om måneden for et Webhotel?
Avatar billede senior54 Novice
05. december 2001 - 22:36 #6
Som du selv skriver :
der findes ikke noget der kan bruges.
Se mit svar kl. 22:29:56 :-))
Avatar billede souledout Nybegynder
05. december 2001 - 22:37 #7
...og for at gøre det hele lige sjovere sætter vi lige puljen op til 500...
Avatar billede james_t_dk Juniormester
05. december 2001 - 22:43 #8
http://www.swiftdesk.com/

www.rush.dk/for_mange_point.php

Hvis du vælger at bruge mit svar bør du ikke give mere end 30 point til mig, resten kan du så selv beholde.
Avatar billede souledout Nybegynder
05. december 2001 - 22:44 #9
waldowolf: Det er et princip (og der er nok også gået lidt sport i det :-p )... jeg VIL sq ha\' det gratis. Hele mit hjemmesidebryggeri har været uden penge involveret, og det skal det fortsætte med. For min erfaring er, at så snart der kommer penge med i spillet, bliver sagen en helt anden - uanset om det drejer sig om hjemmesider eller hvad det nu er man hygger sig med.
Avatar billede souledout Nybegynder
05. december 2001 - 23:05 #10
james>> Dit link virker tilsyneladende ok, men jeg ville blive glad hvis jeg kunne komme ind og oprette en side(!)

Med hensyn til www.rush.dk/for_mange_point.php :

Eksperten.dk selv skyld i den såkaldte point-inflation. De giver jo folk point hver dag, også selv om de ikke rør en finger! Hvis man skulle ud og tjene pointene ville sagen være en helt anden. Jeg har tjent ca. 600 ved besvarelser af spørgsmål... resten er kommet dryssende fordi jeg har været medlem af eksperten.dk så længe! Jeg klager ikk\', men det burde du måske...

/souledout
Avatar billede souledout Nybegynder
05. december 2001 - 23:19 #11
Jeg smider lige et svar ind, så jeg kan give nogle af pointene til mig selv, hvis der er flere der ikke vil ha\' flere end 30...
Avatar billede souledout Nybegynder
05. december 2001 - 23:23 #12
... og hvis en eller anden admin koger over ved at se det her spørgsmål, så lad nu for ¤#!@% være med bare at slette mig med det samme. Giv mig en chance for at lukke spørgsmålet hvis det ikke er \"lovligt\"!
Avatar billede senior54 Novice
05. december 2001 - 23:24 #13
Jeg trækker mit svar(22:29:50) tilbage!!
Avatar billede james_t_dk Juniormester
06. december 2001 - 05:50 #14
souledout>> Med store fede typer står der SIGN UP NOW men du får et direkte link:
http://www.swiftdesk.com/signup.html
Avatar billede souledout Nybegynder
06. december 2001 - 15:12 #15
Ja tak skal du ha\' - men når jeg logger ind og klikker på \"Free Website\" sker der ikke en rygende fis...
Avatar billede urania Nybegynder
07. december 2001 - 01:49 #16
Bare sådan lidt info.
f2s.com lukker ifølge dem selv ned for deres EKSPERIMENTELLE gratis hosting. :)
Avatar billede souledout Nybegynder
07. december 2001 - 03:14 #17
Man skal da også gøre alting selv (undtagen lave sin gæstebog i PHP - al magt til brandy og nikolajdu!)...

Her fandt jeg hvad jeg ledte efter:

Adressen: http://www.portland.co.uk

Der får du bl.a.
PHP4
MySQL
15 mb plads
FTP upload
INGEN reklamer
Subdomain (dig.portland.co.uk eller dig. port5.com)

Det eneste \"men\" er, at der er max 100 mb trafik om måneden, men det kan jeg sagtens leve med!

Bemærk: Den står IKKE på internetplads.dk! Så kan I referere dertil lige så tosset I vil!

/SouledOut
Avatar billede souledout Nybegynder
07. december 2001 - 03:17 #18
Og det skal lige nævnes at den derudover er ret stabil og rimelig hurtig!
Avatar billede souledout Nybegynder
07. december 2001 - 03:19 #19
Jeg ved godt at jeg skrev at jeg HAVDE prøvet den - bare bliv ved med at prøve at \"signe up\" (godt dansk udtryk) - så skal det nok lykkes til sidst :-)

/SouledOut
Avatar billede souledout Nybegynder
07. december 2001 - 03:19 #20
Det var alt.
Avatar billede kjartansson Nybegynder
18. december 2001 - 17:07 #21
du kan få et login ved f2s.com af mig da jeg ikke bruger det mere

e-mail olenase@hotmail.com
Avatar billede souledout Nybegynder
18. december 2001 - 17:26 #22
Jotak - men jeg prøvede med et login jeg fik af en anden, og jeg var ikke særlig tilfreds med stedet.... desuden virker portland.co.uk perfekt for mig nu!

/SouledOut
Avatar billede tommyf Nybegynder
07. januar 2002 - 22:51 #23
\"Bemærk: Den står IKKE på internetplads.dk! Så kan I referere dertil lige så tosset I vil!\"

Rend og hop. Jeg har selv tilføjet den for over 6 måneder siden, og den er der endnu. Den har ID21, det sidste webhotel der blev tilføjet har ID229 - så den har været med fra starten.
Men der stod godtnok ikke i dens profil at den tilbød PHP, kan heller ikke lige finde en liste over hvad de tilbyder - de kunne godt have skrevet det under FAQ.
Avatar billede tommyf Nybegynder
07. januar 2002 - 22:57 #24
Og jeg var naiv nok til at tro ham, men det kan jeg hurtig rette i databasen igen. De skriver intet om PHP.

\"Features:

Our free web hosting package includes the following features:

15MB of web space
Colour Statistics
Full CGI Access
Multiple Email forwardings
No banners or pop up adverts
Support for all domain names, including nu, cx, to & cc
Subdomains of portland.co.uk & port5.com also available \"

http://www.portland.co.uk/freewebhosting.esp
Avatar billede souledout Nybegynder
07. januar 2002 - 23:47 #25
Det kan sq godt være den er på siden, men hvis den ikke er noteret med PHP-hosting, så hjælper det jo ikke meget, hvis man har sat det som et krav...
Avatar billede tommyf Nybegynder
08. januar 2002 - 07:22 #26
Nej, og hvorfor er den ikke noteret med PHP-hosting? Fordi det ikke står på deres liste over hvad de understøtter - som jeg gav et link til.