Avatar billede beko111 Nybegynder
05. december 2001 - 21:16 Der er 2 kommentarer

Domain Controller Not Found For lan.local

Jeg bruger den wizard der kommer frem i starten når man har installeret Windows 2000 server

Den følger jeg til den er færdig og computeren genstarter
Derefter går jeg ind i Active Diretory Users And Computers
Og opretter en OU som jeg kalder \"lokal\" , derefter opretter jeg en user og en computer.
her efter højer klikker jeg på lokal og vælger egenskaber. Og trykker på Group Policy
og for denne fejl
\"Domain Controller not Found for lan.local

Jeg kan ikke finde ud af hvorfor den kommer, fordi computer skulle da være en domain Controller eller hvad???
Kan i fortælle mig hvad jeg skal gøre??  Og det må godt være fra A-Z

På forhånd tak
    Hilsen Martin.

Avatar billede johnstigers Seniormester
05. december 2001 - 21:20 #1
http://www.eksperten.dk/spm/142991
du må kun oprette samme spørgsmål eet gang
Avatar billede farout Nybegynder
06. januar 2002 - 14:40 #2
ja du skal ind i domain controller ou\'en og højre klikke på din controller herinde så er det den rigtige maskine du bestyrer