Avatar billede winass Nybegynder
05. december 2001 - 19:28 Der er 32 kommentarer

WOW

Jeg har lige været inde i en ungdomsklub, og pigerne ser sq ret godt ud....
Hvordan scorer jeg en af dem?
Jeg kender ikke dem, og de kender ikke mig...

Avatar billede mugs Novice
05. december 2001 - 19:28 #1
Lær dem at kende
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
05. december 2001 - 19:29 #2
ehm... talk to them.
be ur self.
be nice.
i guess thats it.
Avatar billede drean Nybegynder
05. december 2001 - 19:30 #3
nemt nok...
du går bare hen til en af dem, og giver hende et kys.
(det virker faktisk)
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
05. december 2001 - 19:31 #4
:)..Kom så nørder..Post nogle scoretriks
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
05. december 2001 - 19:31 #5
*lool*
giver det ikke et blåt øje?
Avatar billede cerwin Nybegynder
05. december 2001 - 19:33 #6
Hvad er det for en ungdomsklub??? hæhæ ...
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
05. december 2001 - 19:35 #7
argh..Så tjek de duller jeg kender ( hehe de er pisse flinke sq )

http://home1.stofanet.dk/andet/pic.jpg Blondinen :)
http://home1.stofanet.dk/andet/alohah.jpg
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
05. december 2001 - 19:35 #8
Avatar billede tommyf Nybegynder
05. december 2001 - 19:36 #9
drean >> Det er absolute de færreste piger der bliver smigret over at man begynder at rage på dem.
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
05. december 2001 - 19:36 #10
:) nemmerlig..

Men en sikker ting du IKKE skal snakke om er computere... :).. Jeg taler af eafaring *G*
Avatar billede tommyf Nybegynder
05. december 2001 - 19:37 #11
zyberwizard >> Tror jeg har set den første inde på en af de der hot/not.
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
05. december 2001 - 19:38 #12
....Det har du måske også .. Det skal jeg ikke kunne sige..Jeg ved bare at jeg kender hende godt
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
05. december 2001 - 19:39 #13
har i btw ikke nogle RIGTIGT gode scoretriks
Avatar billede tommyf Nybegynder
05. december 2001 - 19:41 #14
Tror ikke på standard scoretriks, nogle kan det (ej mig) andre kan ikke. Kender en der ikke er speciel køn, men han er ekstrem god til at score.
Avatar billede winass Nybegynder
05. december 2001 - 19:45 #15
drean > Du ka\' rende mig i røven, ka\' du. *lol*
Jeg nægter sq at rage på pigerne, når jeg ikke engang kender dem... *LOL*.
zyberwizard > Har du ikke nogen på 15 år? (med tøj på, tak).

Avatar billede gimmy Nybegynder
05. december 2001 - 19:46 #16
Hellere ti Brian Nielsen\'er på taget end ti \"tag\" på Brian Nielsen :D
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
05. december 2001 - 19:46 #17
winass >> Du skal bare blære dig med, hvor mange bajere du kan drikke på en weekend - og med, at du rimeligt tit får stiv pløk - så skulle hun være hjemme... ;-)
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
05. december 2001 - 19:48 #18
zyberwizard >> Din ven ville sikkert blive glad, hvis hun vidste, at du sidder her på eksperten med at du kender hende... ;-)
Avatar billede cerwin Nybegynder
05. december 2001 - 20:18 #19
totalt fedt scoretrick at snakke om sin stive pik, jes_petersen!!?
NOOOOOOOOOOT
Det var da noget det dummeste ...!!!
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
05. december 2001 - 20:20 #20
cerwin >> Øhhmm - det var faktisk ment som en joke - det håber jeg for guds skyld også, at winass har fattet - ellers bliver han da vist hurtigt upopulær i den ungdomsklub...
Avatar billede winass Nybegynder
05. december 2001 - 20:22 #21
For sent.... nu har jeg gjort det... *lol*
Jeg må nok indrømme, at de andre kiggede lidt efter mig, da jeg cyklede hjem...
Avatar billede cerwin Nybegynder
05. december 2001 - 20:26 #22
hehe
Avatar billede cerwin Nybegynder
05. december 2001 - 20:27 #23
Ja nu kender jeg dig jo ikke jes, men jeg troede du mente det *LOL* - man ved sgu aldrig hvad folk kan finde på at have for nogle meninger! :o)
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
05. december 2001 - 20:28 #24
winass >> Tjaa - sådan kan det gå - nogen piger synes bare ikke det er fedt ;-)
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
05. december 2001 - 20:29 #25
cerwin >> Tjaa - det dummeste ville da næsten være den pige, som faldt for sådan en scorereplik ;-)
Avatar billede zupastar Nybegynder
05. december 2001 - 20:32 #26
lool...

Jeg sender jeg allesammen en check på en kr. så det kan være i kan købe jer et liv et eller andet sted ;o)
Avatar billede winass Nybegynder
05. december 2001 - 20:32 #27
Jes, jeg hader scorereplikker... findes der ikke andre måde at score på? *lol*
Avatar billede wize Nybegynder
05. december 2001 - 20:36 #28
knep her med hjem virker også nogen gange.... og så er man måske så heldig at man kan ta tilbage til festen bagefter !
Avatar billede wize Nybegynder
05. december 2001 - 20:36 #29
ps. joke.
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
05. december 2001 - 20:39 #30
zupastar >> Hra skam et liv - har bare en del lektier i aften ;-)
Avatar billede drean Nybegynder
11. december 2001 - 15:13 #31
at lukke spørgsmål
Avatar billede tommyf Nybegynder
11. december 2001 - 15:30 #32
http://www.copy-magazine.dk/default.asp?page=forum_view&thread=26 <-- Nogle af indlægene er faktisk gode, selvom spørgsmålet er lidt specielt.