Avatar billede nosferatuc Nybegynder
05. december 2001 - 12:18 Der er 15 kommentarer

Geforce 2 MX 400 64 Mb... Men hvilket ??

Hey.. jeg står og vil købe ovenstående grafikkort og gerne billigt, jeg har fundet frem til følgende: \"http://www.bjtrading.dk/info.asp?varenr=GR-45-64-A\" Derinde findes et billigt HIS grafikkort og herinde \"http://www.xdata.dk/xdata/prodInfo.asp?Prod=V7100PRO/BULK-64&root=1&niv1=3&niv2=11&unikID=\" findes der et lidt dyrere ASUS kort... så er spørgsmålet, hvilket et af dem skal jeg købe eller er der en helt 3 mulighed ?
Avatar billede moebius Nybegynder
05. december 2001 - 12:26 #1
Asus kortet skulle være det bedste!
Jeg har selv et Asus v7100 pro og det kører perfekt! Jeg har dog et problem med Half-Life/Counter-Strike. Jeg tror ikke det er grafik kortet, men spillet. Det er en fejl med D3D, men den kan undgåes ved at kører i OpenGL!
Men du skal så vælge om du vil købe den helt store udgave af det, med tv-out osv...
Du kan osse købe en pro/bulk, som din link henviser til!
Avatar billede moebius Nybegynder
05. december 2001 - 12:29 #2
Du kan kigge på www.edbpriser.dk for at se de forskellige forhandlere´s priser!
Avatar billede zenit Nybegynder
05. december 2001 - 12:32 #3
I TeleDanmark butikken kan du købe et GeForce2 MX400 med 64 MB Ram og TV-Out til 899 kr.
Det er fra AOpen
Avatar billede nosferatuc Nybegynder
05. december 2001 - 12:35 #4
D3D har stortset altid problemer med hensyn til Half-life og Counter-Strike... ens mus ter sig tosset med de nye drivere... Men OpenGL virker 100 % !
Avatar billede nosferatuc Nybegynder
05. december 2001 - 12:36 #5
Jeg ville nu mere vide om det er værd at købe et ASUS om ikke HIS næsten er ligeså godt ! ?
Avatar billede nosferatuc Nybegynder
05. december 2001 - 12:36 #6
Jeg vil aldrig have noget fra AOpen... They suck !
Avatar billede moebius Nybegynder
05. december 2001 - 12:38 #7
Der er nok ikke den stor forskel...

Du skal nok lige checke om der andre producenter af kortet! Kigge priser og sådan, før du køber et!
Avatar billede rune.osterdal.com Nybegynder
05. december 2001 - 12:45 #8
hvad med et kort med KYRO II chippen? Det er lidt dyrere end GeForce 2 MX-400 kortene. Er det værd at overveje?
Avatar billede moebius Nybegynder
05. december 2001 - 12:48 #9
Det billigeste er HIS!
Det er kun 200,- billigere end Asus!
Avatar billede prodic Mester
05. december 2001 - 14:01 #10
nosferatuc->Har selv det kort fra BJ-trading dog og har ikke oplevet nogle problemer - none what so ever.
Men hvordan det er rent spilmæssigt må du ikke spørge mig om - spiller ikke så meget at jeg kan se forskel.

Bare lidt info.
Avatar billede prodic Mester
05. december 2001 - 14:02 #11
Stavefejl samt grammatiske fejl er som altid gratis.
Avatar billede dskytte Nybegynder
06. december 2001 - 12:44 #12
Hej der er helt klart en KÆMPE forskæl da Chippen HIS\'s kort er af MEGET fårlig kval. Man kan samligne det med intel Celeron /Pentium 4 (hvor der er en chip fejl) og ASUS\'s er AMD K7/Intel Pentium 3 (som er de 2 bedste)
og hvis der kun  er 200.- i forskel what\'s the deal. Så køb Asus\'s (Foresten Synes jeg at GEFORCE 3 er det bedste og det er ikke ret meger dyrer!!!!)
Avatar billede zeth Nybegynder
06. december 2001 - 18:38 #13
dskytte, så lukker do! hehe.. Jeg har Pentium 4, og har aldrig prøvet noget så godt som Intel.. og nu du er igang har jeg også HIS G3 ;).. men okay, måske er HIS\'en ik lige frem det bedste.. men jeg er meget tilfreds..
Avatar billede zeth Nybegynder
06. december 2001 - 18:40 #14
oh.. mener Geforce2..
Avatar billede real-master Nybegynder
06. december 2001 - 18:44 #15
Da jeg ikke ved så meget om det men du kan se en hjemmeside her www.jc-data.dk som viser meget om computer(manden har sin egen forretning)