Avatar billede sg-impact Nybegynder
04. december 2001 - 23:11 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Frontpage

Hej.. Jeg bruger fp2000 meget, og jeg overvejer nu og købe domaene + webhotel.. Der står så, at man kan vælge fp support..
Jeg har hørt at det eneste det gør, er at man kan uploade via fp.. Indtil nu har jeg kun arbejdet med subnet hjemmesider og de understøtter sq nærmest alt, så der har aldrig været problemer.. Jeg vil bare lige høre om der er mere man skal være opmærksom på hvis man køber webhotel og laver hele sin hp i frontpage..

Altså spørgsmålet er.. Det med fp support på et web-hotel, er det kun så man kan uploade via frontpages indbyggede ftp-uploader, eller ligger der mere i fp, der gør at det kræver speciel fp-support for at du på serveren.. Håber i forstår!!!
Jeg har nemlig hørt at fp, sutter lidt fordi det ligger tingene på en lidt speciel måde..

på forhånd tark
Avatar billede hojben Novice
04. december 2001 - 23:13 #1
der ligger mere i det.. de forms og andet sjovt du laver i FP kommer ikke med hvis du uploader det med alm. ftp..
Avatar billede hojben Novice
04. december 2001 - 23:15 #2
FP laver nogle skjulte mapper som den gør brug af, og hvis de ikke bliver smidt med over så virker forms etc ikke
Avatar billede snigermunken Nybegynder
04. december 2001 - 23:15 #3
Avatar billede hojben Novice
04. december 2001 - 23:21 #4
takker ;)
Avatar billede sg-impact Nybegynder
04. december 2001 - 23:22 #5
Kender i et grafik program i kan foreslå istedet for fp, hvor den ikke laver gemte mapper, forms m.v?

Avatar billede hojben Novice
04. december 2001 - 23:31 #6
du skal da ikke bruge et grafik program til det..
mener du ikke et html program?
Avatar billede snigermunken Nybegynder
04. december 2001 - 23:32 #7
Kender ikke nogle WYSIWYG editors ud over frontpage. Men har hørt meget og Golive som vist også er en så vid jeg husker.
Avatar billede snigermunken Nybegynder
04. december 2001 - 23:33 #8
Hov fik lige set at Go live koster 300$ så den er du vel ikke int. i :)
Avatar billede lazy Nybegynder
05. december 2001 - 12:16 #9
Du kan sagtens oploade til et ikke frontpage webhotel med FP, du vil blive konfronteret med at det ikke er en NT server med FP support og derfor ikke vil kunne oploade med http, men kun ftp, der spørges derefter om du vil oploade alligevel. Det betyder i praksis at alt hvad der specielt fp relateret ikke bliver udført, men almindelige htm file og grafik vil blive overført.