Avatar billede kornfreak Nybegynder
29. marts 2000 - 12:21 Der er 10 kommentarer og
4 løsninger

Skæbnens time!!

Ja så fik jeg smidt en design op, som JEG synes er pænt, men inden jeg laver ALT om i det design, ville jeg lige høre jeres mening, om der er noget der kan laves bedre osv. Da min menu ikke virker i netscape, har jeg smidt et script in der henviser til en anden side hvor der kommer en anden menu senere :-) Men jeg vil gerne høre noget kritik fra IE5.0 brugere!!
Avatar billede kornfreak Nybegynder
29. marts 2000 - 12:26 #1
Wups...siden er http://www.adichat.dk heh!
Avatar billede cldu Nybegynder
29. marts 2000 - 12:55 #2
langsom og irriterende menu - KLART minus.
pæn farvekombination, godt.
rart design hvad angår resten af siderne.

7 @ 13.
Avatar billede kornfreak Nybegynder
29. marts 2000 - 12:56 #3
Hvad vil irriterende sige? :O)
Avatar billede cldu Nybegynder
29. marts 2000 - 12:57 #4
at den skal udvides for at kunne bruges. Sløver siden generelt og virker ikke i NS - irriterende.
Avatar billede kornfreak Nybegynder
29. marts 2000 - 12:59 #5
ved det..Hm...den skal ændres..forslag? heh..
Avatar billede Slettet bruger
29. marts 2000 - 13:13 #6
Design: Anderledes smart, men nok ikke for brugere med langsomme maskiner. Den smarte menu tager tid. Teksten er godt afstemt med farverne, dog syntes jeg brødteksten står med for små typer, eller også skal de have en kraftigere farve.

Navigation: Svært at bedømme endnu, da der ikke er fyldt noget på siderne endnu.

Formål:Er dækket lige som hos så mange andre sider. Så bliver det spændene om der findes nytænkning her. Jeg går og ruger på en bestemt mulighed.

Karakter: 10 på 13
Avatar billede kornfreak Nybegynder
29. marts 2000 - 13:15 #7
Jeg har gang i del..der kommer unde nørde sektionen, men afslører intet endnu hehe...
Avatar billede kornfreak Nybegynder
29. marts 2000 - 19:34 #8
Hm..flere der vil udtale sig?? ;o)
Avatar billede dannyqul Nybegynder
30. marts 2000 - 21:10 #9
Jeg syndes ikke rigtig om menuen og så syndes jeg at dit logo skulle være lavet i gif og ikke jpg så ville kvaliteten være noget bedre
ellers er det et fedt design.

D/-n!e|_
Avatar billede kornfreak Nybegynder
30. marts 2000 - 21:14 #10
Eh..hvad er forskellen fra Jpg til gif ?
Avatar billede Slettet bruger
30. marts 2000 - 22:58 #11
Dannyqul et jpg logo kan være pænere end gif,  da jpg. formatet understøtter 16 bit farver, hvor gif kun kan klare 256. Derfor fylder gif. også mindre end jpg., så det behøver du nu altså ikke at have ret i.
Avatar billede rakj Nybegynder
31. marts 2000 - 10:55 #12
Menu funktionen er direkte irriterende, efter kort tids brug. Effekten er ok men hastigheden er under al kritik. Desuden vil det pynte hvis menu knappen bliver gjort lidt tydeligere. Dit logo samt chart.dk, bliver desuden skjult af omtalte menu. Flyt dem. Er det mig der er søsyg eller er siden ikke centreret.?
Avatar billede dannyqul Nybegynder
31. marts 2000 - 12:47 #13
Kornfreak.
Hvis du lavede logoet i gif vilket godt kunne lade sig gøre fordi du ikke bruger så mange farver ville det ikke være så gnidret.

D/-n!e|_
Avatar billede bromer Nybegynder
05. april 2000 - 08:48 #14
Den er ikke så langsom.

Jeg kan godt lide din menu, men jeg synes ikke at man skal trykke på menu før den bliver aktiveret. Det skulle den gøre bare man kørte musen hen over.