Avatar billede rasmustest Nybegynder
04. december 2001 - 22:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Tegne program

Hej jeg kender ikke noget java, så denne opgave skal laves færdig uden jeg skal rediger i den. JEg kunne godt tænke mig et tegne program med cirkler, fikanter, tekst, en sterg og en prik!!. Man skal også kunne se hvordan det ser ud NÅR der ikke er ZOOM på. Det skal være 40 gange 100 pixels, og jeg vil gerne hjælp til finde hvor det står (strørrelsen) hvis jeg skulle finde på rette det (som det eneste!).Kan nogen hjælpe mig med det???
Avatar billede jakoba Nybegynder
04. december 2001 - 22:32 #1
hvorfor skulle vi gøre det? http://www.eksperten.dk/spm/127593
Avatar billede rasmustest Nybegynder
05. december 2001 - 16:58 #2
jakoba tag det roligt havde skrevet til ham!!!!!Hvis han vil havde for han den, men havde FUNDET EN BEDRE LØSNING SELV.
Avatar billede rasmustest Nybegynder
01. januar 2002 - 14:46 #3
jajajajajaj