Avatar billede sezam Nybegynder
04. december 2001 - 22:14 Der er 5 kommentarer og
5 løsninger

Kazaa

Hvad er det næstbedste efter Kazaa ? ;-) Både hvad angår film og musik. Synes mest om at koble direkte på en anden bruger (mere stabilt) så det skal være noget i dén retning..
Avatar billede hono Nybegynder
04. december 2001 - 22:15 #1
Der er i hvert fald det der, der hedder WinMX

Hono
Avatar billede slinky Nybegynder
04. december 2001 - 22:18 #2
morpheus..........
Avatar billede master_nemo Nybegynder
04. december 2001 - 22:19 #3
jooh... der er altid edonkey www.edonkey2000.dk
så e der som sagt WinMX www.winmx.com
ellers det bedste men en del mere avanceret kommer mirc www.mirc.com :o)

/MN
Avatar billede sezam Nybegynder
04. december 2001 - 22:23 #4
Hvad med Bearshare ? - holder det stadig ?
Avatar billede waldowolf Nybegynder
04. december 2001 - 22:29 #5
www.grokster.com ;)

Ellers finde det på www.download.dk
Avatar billede olai Juniormester
04. december 2001 - 23:54 #6
waldowold> Hvad er forskellen på Kazaa og Grokster ??????? Ud over navnet ????
De vil ihvertfald ikke køre samtidigt.....
Avatar billede oniel Nybegynder
05. december 2001 - 05:10 #7
Jeg har endnu ikke set et eneste LOVLIGT share på eDonkey, WimMX eller Kazaa og forgængerne til omtalte programmer.
Alle har den fællesnævner: KRÆNKELSE AF OPHAVSRET.

Så mon spørgsmålet hører til på Eksperten?????
Avatar billede bergeren Nybegynder
05. december 2001 - 08:25 #8
Aimster er fin ellers så find noget på IRC servere.
Avatar billede jones_net Nybegynder
05. december 2001 - 08:33 #9
oniel>> Hvis du kun kan finde ulovligt materiale på alle disse steder, så er det da vidst fordi du søger efter det!! Prøv at kigge efter *.doc eller lign. så skal du nok finde en masse om bl.a. IT...
Og ja, jeg mener at spørgsmålet hører til her på experten, selvom det er muligt at finde ulovligt materiale via disse programmer - man bliver jo heller ikke anklaget for indbrud, bare fordi du går forbi en bank med en sten i hånden...

Sezam>> Bearshare holder stadig:-) www.bearshare.com
Avatar billede wolfen Nybegynder
07. december 2001 - 22:42 #10
Hey

Der er noget der hedder audio galaxy eller sådan noget det er sku godt men kazaa er bedre :)

>Wolfen<