Avatar billede trivial Nybegynder
04. december 2001 - 20:41 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Pris???

Hej!
Hvad ville prisen cirka være på sådan et her system:

Det jeg skal have en til at lave er et php system, til min side www.hard-news.dk . Dette system skal fungere sådan at jeg og mine skribenter kan logge ind, med forskellige passwords og brugernavne, direkte for min side, nemlig www.hard-news.dk og tilføje nyheder tests artikler på en idiot sikret måde

Mvh Asger www.Hard-News.dk
Avatar billede gimmy Nybegynder
04. december 2001 - 20:48 #1
Skal grafik integreres eller er det et råt system?
Avatar billede gimmy Nybegynder
04. december 2001 - 20:49 #2
Må man benytte MySQL database? (eller skal det være baseret på tekstfiler? :( )
Avatar billede hairboy Nybegynder
04. december 2001 - 20:49 #3
Du skal få det for 500 dask i php, mysql. Jeg ejer www.oldgame.dk og www.altomflash.dk
Avatar billede dennism Nybegynder
04. december 2001 - 20:50 #4
-- hairdboy

Han ønsker ikke en til at lave det... Men bare en vurdering af pris!
Avatar billede hairboy Nybegynder
04. december 2001 - 20:51 #5
jeg gir en pris og evt. tilbud
Avatar billede trivial Nybegynder
04. december 2001 - 20:54 #6
Jeg har i øjeblikket en der har givet et tilbud, nemlig dennism:0)

Gimmy-> Nej der skal ikke integreres grafik....

Hairboy-> Jeg skriver til dig igen, så kan vi snakke om prisen:0) Men jeg har gang i dennism!
Avatar billede trivial Nybegynder
04. december 2001 - 20:54 #7
hairboy-> Så giv en pris og et evt tilbud!
Avatar billede gimmy Nybegynder
04. december 2001 - 20:56 #8
Det tager vel omkring en times tid, så omkring de kr. 700-1000,- er ikke urealistisk.
Avatar billede trivial Nybegynder
04. december 2001 - 20:56 #9
hairboy-> Men jeg kan desværre ikke give så meget 500kr....:0( Kan det blive mindre hvis det er??? Det skal jo være et system der nærmest indplateres....!
Avatar billede hairboy Nybegynder
04. december 2001 - 20:57 #10
Du skal få det for 500 dask i php, mysql.
Avatar billede trivial Nybegynder
04. december 2001 - 20:57 #11
gimmy-> For meget......:0( Det kan jeg OVERHOVEDET IKKE GIVE
Avatar billede hairboy Nybegynder
04. december 2001 - 20:58 #12
500 lyder mit tilbud på. Jeg kan ikke gå for mindre. Men så lover jeg dig at det også skal blive godt.
Avatar billede trivial Nybegynder
04. december 2001 - 20:58 #13
hairboy-> Ok........den skal laves følgende måske:-)
Det skal være sådan at jeg og mine skribenter kan logge ind på hard-news......ved at skrive bruger navn og password.....når man så kommer ind skal man kunne tilføje nyheder, artikler, guides osv.......så de kommer ind på siden med det samme.....man skal kunne indsætte det nyheds billeder jeg har, kunne lave overskrift osv......det skal også være sådan at de gamle nyheder man har bliver sat iorden m.m
Det er lidt svært at forklare så hurtigt!
Avatar billede hairboy Nybegynder
04. december 2001 - 20:59 #14
det vil ikke være det store at lave
Avatar billede trivial Nybegynder
04. december 2001 - 20:59 #15
hariboy-> Er du indforstået med hvad jeg vil have?? Men det er altså stadigvæk ikke sikkert da jeg stadigvæk har gang i dinnism!
Avatar billede trivial Nybegynder
04. december 2001 - 21:00 #16
Det skal være nemt at kunne logge ind og tilføje nyheder.......også hvis man ikke aner noget om det...!
Avatar billede hairboy Nybegynder
04. december 2001 - 21:01 #17
selvfølgelig...
Avatar billede hairboy Nybegynder
04. december 2001 - 21:08 #18
Du får lige mit icqnummer hvis det har tilbudet har interesse