Avatar billede zacki Nybegynder
04. december 2001 - 18:56 Der er 9 kommentarer

kernel32 dll fil er der fejl i hjælp

har dawnlodet et program .når jeg starter programmet skriver den at det har lavet en fejl i kernel32dll hvordan kan jeg rette fejlen venligst stefan
Avatar billede bentn Nybegynder
04. december 2001 - 19:01 #1
Nu nævner du ikke lge præcis hva der sker vedr.K32
men du kan gøre to ting.
Gå ind på www.google.com og søg på kernel32dill og se hvad der dukker op af løsninger.
Ellers prøv www.winhelp.dk

pøj-pøj
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. december 2001 - 19:56 #2
programmet er nok til win9x og kan ikke køre på winme .
Avatar billede flumse Nybegynder
04. december 2001 - 22:48 #3
Er der ikke noget med en virus der gemmer sig under det navn ??????????+
Avatar billede halifax Nybegynder
05. december 2001 - 02:26 #4
Det rette navn er kernel32.dll, mens en virus har spredt sig som kernel32.exe. Slet den, hvis du har den.
Fra W98 kendes programmet sfc.exe (SystemFileChecker). Hvis det er i ME så kør det og hav ME-cd-rom\'en parat. Så repareres filen.

Avatar billede langbein Nybegynder
09. december 2001 - 19:09 #5
Kernel32 er nok sansynligvis selve kjerneprogramet til windows altså den delen av windows som administrer og kontrollerer alt annet. Slettes selve kjernen så må vel windows installeres på nytt. Når programmet gir melding om at det medfører feil i kernel32 så bør det installerte programmet som forårsaker feilen avinstalleres og ikke kernel32.
Avatar billede allan_faroe Nybegynder
10. december 2001 - 15:47 #6
Prøv at smid en opstartsdiskette i og kør en fdisk/ mbr nogle kernefejl kan løses på denne måde. Men jo der er en virus der går ind og ødelægger dit fil-system så windows ikke kan finde rundt i det!
Prøv det, du formater ikke din harddisk kun din bootsektor.
Avatar billede halifax Nybegynder
11. december 2001 - 00:45 #7
allan fæøre - Læs lige mit og langbein\'s svar.
Avatar billede fjos Nybegynder
17. januar 2002 - 11:15 #8
Hvis jeg var dig vil jeg geninstalerer dit system. det plejer at virke
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. juni 2002 - 23:28 #9
lukketid?