Avatar billede negerleif Nybegynder
04. december 2001 - 17:54 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Make Video v.h.a. Studio 7 = error !!

Jeg bruger Studio 7 til video-red., og har et Pinnacle DC10 plus kort i min 800mHz/win98 se PC. Jeg capture fra en cam-rec. hvilket der ikke er de helt store problemer i (nogle gange kommer der dog ikke noget preview billede med over i edit-delen - men selve videoklippene er der). Selve edit delen er også uden problemer. Men når jeg skal til Make video , og vælger Tape, opstår problemerne. Når programmet kører render/make video delen, standser handlingen tit med beskeden \"an error ....\" og renderingen standser. Dette problem sker tit ved overgange, og når man har benyttet både CD-lyd og alm. lyd. Det er et stort problem, der piner mig meget, eftersom jeg har lagt megen tid i mit arbejde - derfor de mange point !!

Håber på en hjælpende hånd her fra siden (jeg er ny her på siden)

MVH
Neger Leif

nb: jeg HAR hentet en update 7.07.01 fra Pinnacle\'s site...
Avatar billede larssune Nybegynder
04. december 2001 - 18:44 #1
Avatar billede larssune Nybegynder
04. december 2001 - 18:45 #2
Avatar billede negerleif Nybegynder
04. december 2001 - 18:49 #3
tjja - måske er der noget her !!!

MVH
Neger Leif
Avatar billede larssune Nybegynder
04. december 2001 - 18:55 #4
negerleif> Jeg tror ikke problemet ligger i updaten 7.07.01, men at du mangler software til Studio DC10 - den du skal bruge er ver. 1.06

http://www.pinnaclesys.com/support/display.asp?ProductID=307&SubDocTypesID=67

Larssune
Avatar billede negerleif Nybegynder
04. december 2001 - 19:23 #5
Jeps - efter at have downlowdet denne fil, virker alt igen...
Tak for hjælpen, larssune