Avatar billede rasmustest Nybegynder
04. december 2001 - 16:58 Der er 3 kommentarer

Disky

Det program du gav mig, virker ikke!!!!Den ikke det helt magler nogle filer:
GRID.VXB og nogle andre hjælp!
Avatar billede disky Nybegynder
05. december 2001 - 08:42 #1
??? Hvad snakker du om ?

Tag og giv en reference, jeg snakker med mange hver dag, og kan ikke lige huske hvad dit problem var.
Avatar billede rasmustest Nybegynder
05. december 2001 - 17:01 #2
det var¨en VB decoder(eller havd det hedder) som jeg fik!.Kan ikke åbne vblock og vblock1 (tror det er det de hedder) Fordi der mangler en fil:
GRID.VXB

Kan du hjælpe
Avatar billede disky Nybegynder
06. december 2001 - 08:46 #3
jeg skal stadigvæk bruge en reference til det spørgsmål det drejer sig om.