Avatar billede flash-freak Nybegynder
04. december 2001 - 16:54 Der er 5 kommentarer

Hjælp søges til hjemmeside!

Hejsa!!!

Jeg søger en der har lyst til at lave en hjemmeside til mig.
Hjemmesiden skal have et smart design som ikke skal være særligt stort!
Et godt eksempel er: www.karenbusck.dk
Siden skal nemlig også have sådan et billede i baggrunden!
Siden skal af private grunde kun laves i html...DEN MÅ IKKE LAVES I ASP,PHP.. osv....Det er krav jeg stiller!
Siden skal desuden være brugervenlig og der skal være t logo med til siden....Der skal der stå Caspers Counter-strike site...Baggrunden finder vi ud af, i kan jo prøve jer frem...
Udover de 100 point giver jeg en bonus på nogle penge....Vi vinder sammen ud af hvor mange!
Mit icq er: 139162228

Min email er: rolloogcasper@ofir.dk

Hvis i har icq, så brug det...Email er altså kun i nøds tilfælde...

Hilsen Casper (Flash-freak)
Avatar billede empty2 Nybegynder
04. december 2001 - 19:54 #1
Hey Casper...
Jeg vil godt lige se den side ham der ville lave den for 150 kr.......

Sez hilsen Empty2
Avatar billede Kengun Praktikant
04. december 2001 - 19:55 #2
For 60 points????
Avatar billede flash-freak Nybegynder
04. december 2001 - 20:08 #3
skriv til mit icq..hvis i vil noget!
Avatar billede cmk30 Nybegynder
06. december 2001 - 17:02 #4
Hejsan!

Casper, det er ikke mange oplysninger man får! Kunne du ikke give nogle farver, lidt stil og hvad der skal stå på siden...

icq: 129116724

Du kan se hvad jeg kan lave på http://www.ver2l-studios.dk

/cmk30
Avatar billede cmk30 Nybegynder
06. december 2001 - 22:50 #5
Her er en skabelon/layout til hvordan den kunne se ud:

http://www.ver2l-studios.dk/counter

/cmk30