Avatar billede d12_kylle Nybegynder
04. december 2001 - 16:08 Der er 28 kommentarer og
1 løsning

Kazaa i Win XP

Hej, jeg kan ikke få Kazaa eller nogle af de andre P2P programmer (Grokster og Morpheus) til at virke i Windows Xp.....

Hvad kan jeg gøre....

Ps. jeg ved godt at Grokster, Morpheus og kazaa er det samme, og at det nok skyldes Pear2Pear ikke virker, men hvordan, får jeg det op at kører igen??!!??

/Kylle
Avatar billede maxium Novice
04. december 2001 - 16:11 #1
Det kan du ikke :-(
Avatar billede maxium Novice
04. december 2001 - 16:12 #2
hvorfor bruger du ikke bare morpheus det er jo det samme men bare med et andet navn
Avatar billede maxium Novice
04. december 2001 - 16:13 #3
morpheus og kazaa køre jo på samme server så det er det samme bruger
Avatar billede d12_kylle Nybegynder
04. december 2001 - 16:13 #4
Er det alvorligt maxium, det var da S*t**s.....

Er der ikke nogle der kan sige mig, om man kan gøre noget ved det???.......

For det er sq irreterende.....
Avatar billede maxium Novice
04. december 2001 - 16:14 #5
fx en bruger på kazaa kan også ses af bruger på morpheus
Avatar billede maxium Novice
04. december 2001 - 16:15 #6
d12_kylle> hvis at du kan kontakte mig på icq 133378557 så vil jeg måske kunne hjælpe dig
Avatar billede d12_kylle Nybegynder
04. december 2001 - 16:15 #7
ja, jeg ved at morpheus og grokster kører på det samme, bare med et andet udseende...

Men jeg har oxo prøvet med dem.... og de siger det samme.... Fejl i.....osv....

Det er jo den samme P2P server de kører over...

Men hvad gør jeg...????
Avatar billede maxium Novice
04. december 2001 - 16:17 #8
alså med at få kazaa til at virke
Avatar billede d12_kylle Nybegynder
04. december 2001 - 16:18 #9
>>>>Maxium, jeg overvejer din ICQ. men ser lige om der er anden hjælp....

Har du læst den 2. kommentar, hvis ja, kan du så stadig hjælpe...

PS. Jeg hader desværre at bruge ICQ... Derfor ser jeg om der ikke kommer andet svar...

/Kylle
Avatar billede maxium Novice
04. december 2001 - 16:19 #10
er det dansk eller engelsk winxp du har???
Avatar billede d12_kylle Nybegynder
04. december 2001 - 16:21 #11
Ja, jeg skal bare have en af dem til at virke...

Men når den ene kommer til, kan den næste også, jeg kender nemlig også de andre progammmer....

Det er jo på en måde det samme... Håber der stadig er hjælp til \"Kazaa, Grokster & Morpheus\" Problemet
Avatar billede maxium Novice
04. december 2001 - 16:22 #12
hmmmmm dansk eller engelsk
Avatar billede d12_kylle Nybegynder
04. december 2001 - 16:22 #13
Det er den danske version af XP...
Avatar billede d12_kylle Nybegynder
04. december 2001 - 16:23 #14
Beklager.... var lidt langsom på tasterne....
Avatar billede maxium Novice
04. december 2001 - 16:27 #15
jeg har den engelske st du må selv oversette det ord
1: højreklik på den genvej til kazaa og velg egenskaber
2: velg compatibility (den til hjøjre)
3:chek feldet af hvor der står run this program in compatibility mode for: og velg windows 98/windows me
4: prøv kazaa igen
Avatar billede maxium Novice
04. december 2001 - 16:28 #16
hvis at det ikke virker må du vente på at kazaa laver en til win xp

(det virkede ikke hos mig)
Avatar billede tommyf Nybegynder
04. december 2001 - 16:31 #17
Eftersom at KaZaA er blevet tvunget til at lukke indenfor 14 dage tror jeg ikke de har tænkt sig at sidde og lave en XP-version man kan bruge i de 14 dage ;o)
http://www.it-avisen.dk/nyheder.asp?id=2936&app=int&i=5
Avatar billede maxium Novice
04. december 2001 - 16:33 #18
d12_kylle> så må du jo bare starte med at bruge morphius
Avatar billede d12_kylle Nybegynder
04. december 2001 - 16:37 #19
Hmmmmm virkede heller ikke her....

Og heller ikke under 95, 2000 og NT

Det samme problem har jeg med Morpheus og Grokster.... Dem kan jeg heller ikke få til at virke....
Avatar billede kedde16 Nybegynder
04. december 2001 - 16:38 #20
hmm mit kazaa virker fint i WinXP
Avatar billede d12_kylle Nybegynder
04. december 2001 - 16:38 #21
Tror folk derude at det er historie med P2P imellem Kazaa, Morpheus og Grokster???
Avatar billede d12_kylle Nybegynder
04. december 2001 - 16:41 #22
Kedde16 har har du gjort noget for at få det til at virke???

Og kører du Windows Pro Xp Dansk verion ???
Avatar billede d12_kylle Nybegynder
04. december 2001 - 17:10 #23
PlZ er der ikke andre der kan hjælpe?!?!?
Avatar billede mik789 Nybegynder
04. december 2001 - 17:24 #24
Hvis du har opgraderet til XP og har Kazaa liggende fra tidligere, vil den ikke virke. For at få den til at virke igen, er du nødt til at afinstallere den først og geninstallere igen. Det har virket hos mig i hvert fald.
Avatar billede buus1 Nybegynder
05. december 2001 - 01:50 #25
Her du hentet alle opdateringerne til XP i win update ? Prøv det - Ellers ser det lidt ud som om det bare ikke kan køre på en dansk version af XP.

Svaret fra mik78 lyder også godt men det har du jo nok prøvet, og hvis ikke så husk at kopiere filerne fra My KaZaA til et andet sted. Ellers ryger de med ud.
Avatar billede agony Nybegynder
05. december 2001 - 01:52 #26
Har ikke lige læst hele tråden men KaZaA virker fint hos mig under win xp
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
05. december 2001 - 08:55 #27
Er den ikke blevet lukket endnu?, jeg mener at den var en kendelse fra en Hollandsk domstol at den skulle lukke sine aftiviteter.
Avatar billede d12_kylle Nybegynder
05. december 2001 - 16:11 #28
Desværre intet virker..... jeg tror snart jeg lukker dette spørgsmål ned, og åbner det igen...

Jeg har ikke fået svaret lige lidt hjælper det...
Avatar billede tommyf Nybegynder
05. december 2001 - 18:53 #29
nordicwolf >> Læs kommentarerne, i sær min den 04/12 2001 16:31:55  ;O)