Avatar billede mforby Nybegynder
04. december 2001 - 15:49 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvordan får jeg \"Desktop-genvejen\" på bundlinien?

Hvordan får jeg \"Desktop-genvejen\" (genvejen til opstartskærm) på bundlinien?
Den er jo standard ved alle de forudgående versioner så det undrer mig, at den er fjernet på WinXP.
Hvordan får man iøvrigt iconer/genveje ned på bundlinien?
Avatar billede egede Nybegynder
04. december 2001 - 15:50 #1
søg på desktop, så kommer der sikkert en genvej frem.
Avatar billede egede Nybegynder
04. december 2001 - 15:51 #2
stien i w2k er C:\\Documents and Settings\\Administrator\\Application Data\\Microsoft\\Internet Explorer\\Quick Launch men den er sikkert ændret i XP
Avatar billede egede Nybegynder
04. december 2001 - 15:52 #3
og så trækker du bare stien ned i... (undskyld jeg deler min besked op så mange gange :) )
Avatar billede resten Nybegynder
04. december 2001 - 15:53 #4
Højre klik på dit skrivebord og vælg ny genvej og følg så det den spørger om så kommer der den genvej du så end ville have enkelt og ligetil.
Avatar billede Slettet bruger
04. december 2001 - 15:53 #5
det er fordi quicklaunch per default er skjult.

Højreklik på bundlinjen|egenskaber|sæt hak i show quick launch eller sådan noget.
Avatar billede Slettet bruger
04. december 2001 - 15:55 #6
Avatar billede blueyed1 Nybegynder
04. december 2001 - 16:14 #7
Space har ret
Avatar billede mforby Nybegynder
14. december 2001 - 13:34 #8
Jeg beklager at jeg har afvist alle for ingen af løsningerne fungerede, men det gør denne som jeg fandt i en usergruppe:
Højreklik på Start-knappen, vælg Properties, vælg Classic Start Menu, klik på OK. Højreklik på proceslinien, fjern markeringen i Lock the Taskbar. Højreklik på proceslinien, vælg Toolbars, vælg Quick Launch.
Avatar billede Slettet bruger
15. december 2001 - 05:46 #9
kan du ikke finde ud af at trykke på links ??

hvis du kigger her
http://www.eksperten.dk/spm/138527 står der
start|settings|taskbar and startmenu|show quick launch

Det du selv har skrevet er da totalt unødvendigt!
Avatar billede egede Nybegynder
19. december 2001 - 14:49 #10
skal der lukkes?