Avatar billede cadamsen Nybegynder
04. december 2001 - 15:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Søger filen : FiltEdit.pas

Er der nogen der har eller ved hvor jeg kan finde Delphi fil der hedder FiltEdit.pas?
Avatar billede cadamsen Nybegynder
05. december 2001 - 10:01 #2
Hej Unclebug

Jeg kan ikke finde selvet filen, kun se at den er nævnt.

cadamsen
Avatar billede unclebug Nybegynder
05. december 2001 - 19:05 #3
Nej, filen er der ikke, men der er en der skriver at han kunne compile, selv om han ikke havde filen på sin pc! Måske kan du bare fjerne den fra uses i sourcen!
Avatar billede cadamsen Nybegynder
06. december 2001 - 08:24 #4
Hej Unclebug,

Hvis jeg fjerner den, kommer der alt for mange fejl, og jeg mister alt for mange funktioner.

cadamsen
Avatar billede cadamsen Nybegynder
28. januar 2002 - 15:50 #5
TEst