Avatar billede mouseman_16 Nybegynder
04. december 2001 - 14:54 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Billede Gallery

Hejsa alle sammen
jeg kunne godt bruge en kilde kode til et ASP billede gallery man skal kunne styre det hele fra en admin side
jeg vil ikke have links til sider hvor der er en masse kilde koder jeg vil have til selve koden!

~Mouseman
ICQ: 76171056
Avatar billede nute Nybegynder
04. december 2001 - 15:10 #1
1) hva er poenget med å skrive \"jeg vil ikke ha en link, men hele koden\"?? det er da nøyaktig det samme om du får en link hvor koden ligger et annet sted enn om et ligger her inne
2) det finnes helt sikkert allerede sånne systemer...hvorfor kreve  at noen skriver det en gang til ?
3) *hvis* du krever at noen skal skrive det for deg, så er du ialliefall nødt til å komme meg en form for kravspesifikasjon til hva det er du søker...

http://activedeveloper.dk/download/default.asp?mode=showdownload&id=327
http://www.4guysfromrolla.com/webtech/050300-1.shtml
Avatar billede mouseman_16 Nybegynder
04. december 2001 - 15:28 #2
alså det første link giver mig en 404 fejl når jeg prøver at downloade og den anden kan jeg ikke bruge sorry
Avatar billede webbe Nybegynder
04. december 2001 - 16:13 #3
Du kan evt. anvende ASPImage - du skal dog betale for at bruge det komponent!

Men det er et godt komponent!
Avatar billede hnteknik Novice
04. december 2001 - 19:32 #4
>Webbe

Rigtig nok, men hvor er der en ordentlig doko med gode eks. på denne komponent ???
Jeg så et engang, der lavede tmbnails med link til de bagvedliggende pics ?
Kan den ikke også lave X_Y diagrammer.

Henrik
Avatar billede webbe Nybegynder
05. december 2001 - 08:19 #5
hnteknik:

Ved ikke om det kan lave x-y-diagrammer, men ASPImage danner thumbnails ud fra det bagvedliggende billede og så kan du bare lave et link til det bagvedliggende billede!

Bruger det selv i forbindelse med noget presse-download, hvor billederne bagved fylder mellem 1-6 MB - og mine thumbnails er ikke større end 6-20 kb!

Viser lidt om styrken i ASPImage
Avatar billede hnteknik Novice
05. december 2001 - 20:31 #6
Webbe:

Det fornemmer jeg også - jeg bruger det til at vise lagkagediagrammer, men savner nogle gode eksempler på anvendelse ellers,. ASPImage er udtroligt dårlig beskrevet mht eksempler. Som nævnt ovenfor - hvor var det, jeg så det link med thumbnails ?

Avatar billede webbe Nybegynder
06. december 2001 - 07:51 #7
hnteknik:

Synes nu deres on-line dokumentation er som den skal være.....den indeholder da en oversigt over de properties osv. man kan anvende osv.!
I hvert fald den on-line dokumentation jeg har fået fat på.
Avatar billede mouseman_16 Nybegynder
12. december 2001 - 23:29 #8
da der ikke kom nogle svar jeg kunne bruge lukker jeg nu
Avatar billede analucius Nybegynder
18. oktober 2002 - 12:34 #9
Kig på http://gallery.menalto.com/
Det er et PHP værktøj der kan alt hvad der efterspørges i et billedgallery. Sejt produkt - men til gengæld gratis!!!