Avatar billede reneb Nybegynder
04. december 2001 - 12:36 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

ME & XP ?

Kan jeg køre med windows ME og windows XP, og i opstarten vælge mellem hvilken jeg vil starte op på??
Avatar billede jones_net Nybegynder
04. december 2001 - 12:38 #1
Ja, du skal bare starte med at installere Me, og derefter XP, så kommer det helt af sig selv:-)

/J
Avatar billede -sofus- Nybegynder
04. december 2001 - 12:40 #2
Hvorfor kører du med begge dele ?? slet ME og kør kun XP,, ME er på top 10 over de største fiaskoer i IT historien. Og du kan alt i XP
Avatar billede retaxes Nybegynder
04. december 2001 - 12:41 #3
Ja, det samme siger jeg, lad være med at spilde tid på ME, XP kan det samme og mere til!
Avatar billede omen Nybegynder
04. december 2001 - 13:44 #4
Måske kunne i bakke mig lidt op på http://www.eksperten.dk/spm/141985 mht. WinME :-)
Avatar billede jones_net Nybegynder
04. december 2001 - 13:50 #5
Ja, jeg ville også hellere vælge 98 i stedet for Me, men det var jo bare ikke lige det han spurgte om...

Takker for point:-)

/J
Avatar billede -sofus- Nybegynder
04. december 2001 - 14:58 #6
Det er første gang jeg hører om nogen som er tilfredse med ME, microsoft tilstår selv at det gik lige lidt for stærkt med at lave det (: og fedt OS som ingen gang kan lukke computeren ned
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. december 2001 - 22:03 #7
- sofus - kom med bekræftelse på at microsoft selv siger at det er en fiasko :) - det kan du ikke.
Avatar billede omen Nybegynder
04. december 2001 - 23:10 #8
john_stigers: Hvis WinME virkelig er sådan et godt OS som du påstår det er, hvorfor er alle så utilfredse med det? Det er ikke jo bare noget folk finder på for at gøre det til et lorte OS. Det ER et lorte OS.
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. december 2001 - 23:13 #9
omen> det er jo kun dem der er utilfredse man hører fra, så den skal du længere ud på landet med.
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. december 2001 - 23:14 #10
P.s. Winme kører langt bedre her end win98 2. udgave nogensinde har gjort. DET er et lorte OS!!!
Avatar billede -sofus- Nybegynder
04. december 2001 - 23:23 #11
John -> Jeg er da glad for at du er tilfreds med dit ME ! prøver lige at se om jeg kan finde det på skrift et eller andet sted, at MS tilstår at ME var en brøler
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. december 2001 - 23:23 #12
tak :)