Avatar billede flash-freak Nybegynder
04. december 2001 - 12:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Et godt tableborder!

Hejsa!!

Jeg vil gerne have lavet et godt tableborder.F.eks ligsom på www.friserverplads.dk/efreet
det skal selvfølgelig være flottere for det er grimt på den side...Det er bare den stil(stil og sdtørrelse)..Der må også meget gerne laves en flot menu....Siden skal ikke være stor så en lille fixs menu,..ville være godt!!
Avatar billede and.vang Nybegynder
04. december 2001 - 13:42 #1
Er ikke helt sikker på jeg forstår dit spørgsmål. Altså, skal du bare have en kant (border) på tabellen? I så fald, ville det se således ud:

<table style=\"border:1px solid #000000\" width=\"xx\" heigth=\"xx\">

</table>
Avatar billede flash-freak Nybegynder
04. december 2001 - 14:06 #2
Det jeg søger er en der kan lave et lille design til mig....

og ligsom på www.friserverplads.dk/efreet skal der nærmest være den firkant i midten....border hedder den vist!!

Og en lille menu skal der også være!..en smart en!
Avatar billede and.vang Nybegynder
04. december 2001 - 19:34 #3
Det kommer du ikke langt med for 60 point. Ikke fordi jeg tilbyder mig til at lave et, men 60 point er der vist ingen der vil gøre det for.

/Anders
Avatar billede flash-freak Nybegynder
07. december 2001 - 17:26 #4
hej...deter hermed lukket