Avatar billede steent Nybegynder
04. december 2001 - 12:26 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Programmørsøges

Jeg søger a.s.a.p. endnu en programmør til at indgå i vores team der pt. består af 4 progammører.

Du skal kunne følgende:
DHTML
HTML
ASP
JavaScript

Kendskab til følgende ville også være at foretrække:
PHP
XML/XSL
Lotus Notes Domino Programmering/Administration

PS.
Det er ikke en fordel hvis du er bedre end os :)
Avatar billede a-torsten Nybegynder
04. december 2001 - 12:30 #1
Ikke fordi jeg melder mig, men har i en side..?
Avatar billede steent Nybegynder
04. december 2001 - 12:42 #2
Den afspejler ikke virksomheden som den ser ud i dag, vi har simpelthen for travlt til at gøre noget ved den.
Men ellers er det http://www.d-ference.com
Avatar billede netsrac Praktikant
04. december 2001 - 13:32 #3
Heller ikke fordi jeg melder mig men, skulle det her:

\"Det er ikke en fordel hvis du er bedre end os\"

være:

\"Det er ikke en ulempe hvis du er bedre end os\"

? :)
Avatar billede steent Nybegynder
04. december 2001 - 15:07 #4
Ikke for at være grov, MEN du ville typisk være en der IKKE ville blive valgt.
Hvis man vælger at læse linien til ende og derved IKKE overser de 2 karakterer i enden \'kaldet en smilie\', kunne man dermed udlede at det var ment som en joke.

Venlig hilsen
Steen Tørholm
D-Ference ApS
Avatar billede netsrac Praktikant
04. december 2001 - 15:21 #5
Kender skam godt en smiley, men hvor seriøst er det at det at lave jokes i en jobannonce.
Avatar billede steent Nybegynder
04. december 2001 - 16:18 #6
\"Du må gerne have godt humør\" kunne jeg også have skrevet, men nu blev der skrevet noget andet.

Afsluttet (forhåbentligt)
Steen Tørholm
D-Ference ApS
Avatar billede netsrac Praktikant
04. december 2001 - 16:27 #7
Hentyder du dermed at jeg ikke har godt humør ? Det synes jeg slet ikke du skal udtale dig om, du kender mig ikke.

Faktisk prøvede jeg bare at afklare et tvivlsspørgsmål også skal man straks svines til med at man ikke kan læse.
Avatar billede steent Nybegynder
04. december 2001 - 16:36 #8
For i = 1 to MANGEHUNDRETUSINDEMILLIONER
  If i > 0 THEN
    Response.Write \"JEG SKRIVER ALDRIG INDLÆG DER IKKE ER RELEVANTE\"
  End If
Next

SLUT
Avatar billede steent Nybegynder
04. december 2001 - 16:38 #9
Hep
Avatar billede invisibleman Nybegynder
04. december 2001 - 16:40 #10
steenen ... din koder der vill aldrig blive kørt, da du ikke har sat konstanten MANGEHUNDRETUSINDEMILLIONER til en værdi *rækker tunge*
Avatar billede steent Nybegynder
04. december 2001 - 16:43 #11
Få den tunge ind.
Det var symbolikken i det. :)
Avatar billede antimoses Nybegynder
04. december 2001 - 16:46 #12
Jeg forstår det ikke?? Får man 15 point hvis man får jobbet???

/Antimoses
Avatar billede steent Nybegynder
04. december 2001 - 16:46 #13
NEJ
Avatar billede steent Nybegynder
04. december 2001 - 16:47 #14
Du kan få en los i bollerne din lamme nar, du sidder heldigvis kun 2 meter væk.
Avatar billede netsrac Praktikant
04. december 2001 - 16:47 #15
Nå men har du fundet en ? :)
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
04. december 2001 - 17:04 #16
steenen >> Kan man ikke få lidt mere at vide om arbejdsforholdene - antal medarbejdere, fuldtid/deltid, arbejdssted, løn osv... - men den slags arbejder I måske ikke med!?!