Avatar billede gim Nybegynder
04. december 2001 - 11:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

NT4 installation vejledning

Hej er der ikke en der kan hjælpe mig med en installation vejledning, jeg skal installere en NTserver og 2 klienter.
Avatar billede asogaard Nybegynder
04. december 2001 - 15:58 #1
Hvad skal du have hjælp til????
Avatar billede gim Nybegynder
04. december 2001 - 19:16 #2
Gerne en vejledning til hvordan jeg sætter serveren og klienterne op så de kan kommunikere med hinanden.
Avatar billede bufferzone Praktikant
06. december 2001 - 22:32 #3
Mail mig på workshop@ho.dk, så skal jeg maile en meget udførlige danske vejledninger, som selv din lillesøster fra tredie klasse kan installere efter

Hilsen
Kim fra http://www.bufferzone.dk