Avatar billede spocky Nybegynder
03. december 2001 - 23:47 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

overburn

\"hej\" jeg har et problem, idet da jeg har nogle filer der er på over 980 mb og vil gerne brænde dem ned på rw-cd men de fylder jo for meget er der ikke en måde så man kan dele filerne op på så man kan brænde dem på to cdèr
har nero burn 5,0
Avatar billede whatever Nybegynder
04. december 2001 - 00:03 #1
Du kan vel pakke dem ned, og vælge at den skal deles over to arkiver.
Avatar billede praetorian Nybegynder
04. december 2001 - 00:15 #2
Afhængigt af hvad der er for nogle filer findes der programmer der er i stand til at dele dem uden at de skal pakkes. Fx video film kan deles over flere skiver
Avatar billede spocky Nybegynder
04. december 2001 - 00:41 #3
hvordan når jeg begynder at brænde siger nero-burn  at der ikke er nok på cd-rw og jeg skal sætte en større cd-rw i og spytter disken ud og det var den disk igen igen
Avatar billede rebus Nybegynder
04. december 2001 - 01:59 #4
Hvad er det for nogle filer?
Avatar billede spocky Nybegynder
04. december 2001 - 18:02 #5
video format avi / mpeg
Avatar billede rebus Nybegynder
04. december 2001 - 18:07 #6
Du kan bruge det her program og der er en guide om hvordan du gør det. http://www.vcdhelp.com/tmpgencedit.htm
Avatar billede spocky Nybegynder
04. december 2001 - 18:11 #7
prøver det \"takker\" (compaq)
Avatar billede spocky Nybegynder
04. januar 2002 - 00:39 #8
sorry sorry har været udenbys og simpelhen ikke haft tid før nu her i det nye år til at besvare her på eksprten endnu engang (sorry) spocky
Avatar billede spocky Nybegynder
02. februar 2002 - 00:01 #9
tak for hjælpen det virkede
Avatar billede spocky Nybegynder
16. februar 2002 - 23:52 #10
ok