Avatar billede jeto Nybegynder
03. december 2001 - 23:42 Der er 4 kommentarer

TV OUT via GeForce2 MX

Jeg har købt et GeForce2 MX TVv Out grafikkort. Har installeret det under Windows XP, downloaded den nye driver \"detonator\". Hvorved jeg har fået to skærme under skærm opsætning, hvilket osse er fint. Problemet er bare at jeg ikke kan se film i full screen på fjernsynet, men kan godt se filmen bare ved at flytte Windows Media Player over på fjernsynet, bare så længe det ikke er full screen. Det hele virkede under Windows ME. Er der nogle der kan hjælpe mig, MANGE TAK...
Avatar billede phrozia Juniormester
03. december 2001 - 23:45 #1
Jeg kan anbefal TVCC2000 til styring af Tv-out. Jeg har selv et Asus Geforce II Pro.

http://come.to/tvout

Hvad sker der når du vil gå i fuld skærm
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
03. december 2001 - 23:45 #2
Prøv at hente nyeste officille Detonator (23.11), og VIVO (Video In Video Out) WDM driverne på nvidia også!

http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=windows2000
Avatar billede jeto Nybegynder
04. december 2001 - 00:28 #3
TVCC2000 dur ikke, siger den ikke kan finde min en-coder. WMD dur heller ikke, det forandre intet.. Når jeg går i fuld skærm kan jeg kun se WMP bar, der forsvinder efter lidt tid, resten afskærmen er sort
Avatar billede sila Nybegynder
04. december 2001 - 08:48 #4