Avatar billede nosferatuc Nybegynder
03. december 2001 - 22:51 Der er 5 kommentarer

Linke 3 Pc\'ere til Internet !! BILLIGT !!!

Hey... jeg står og skal koble 2 pc\'ere sammen. Men det er sådan at den ene pc står ca. 30 meter derfra og så skal jeg jo have et netkabel.... 30 meter nekabel regnet i prisen... Så skal jeg have en Hub, en af mine venner vil sælge mig en til 300 Kr.. 10/100.. 3 ports... men så er det lige med om at jeg kan få det billigere eller noget !

Og hvis, hvor kan jeg få tingene så ?
Avatar billede mr-bob Nybegynder
03. december 2001 - 22:56 #1
Avatar billede mr-bob Nybegynder
03. december 2001 - 22:58 #2
du skriver i overskriften 3 pc´er! men i selve teksten er det to! hur mange?
Avatar billede nosferatuc Nybegynder
03. december 2001 - 23:29 #3
Graaah... fuck.. Der er kun 2 Pc\'ere !! Sorry
Avatar billede manon Nybegynder
04. december 2001 - 01:22 #4
Du kan købe et RJ45 (Krydset) kabel hvis det kun er de 2 PC´er til skal have tilsluttet.

http://www.bjtrading.dk under hardware>kabler/netkabler kan du finde hvad du har brug for.
Har selv netop fået et 15 m kabel til en god pris.
Avatar billede mccookie Seniormester
04. december 2001 - 23:34 #5
Jeg udlejer mobile netværk, til private spil arrangementer !!!

Jeg kan ligeledes også kun anbefale BJtrading.dk
De er rimelige med deres priser og har en kanon service !!!!

Mvh.

Henning