Avatar billede cynide99 Nybegynder
03. december 2001 - 20:41 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Er det vær at købe dette netkort????? 60 points

jeg skal købe 2 10/100 netkorts er de her gode/stabile nok??? 60points

Full-Duplex Support
You can operate the PCI Adapter in Full-Duplex mode. It doubles channel bandwidth from 10 to 20Mbps for 10BASE-T and from 100 to 200Mbps for 100BASE-TX.

Dual-Speed support and Easy Monitoring
Built-in Auto-Negotiation automatically detects and determines the optimal interoperation mode with other devices. The PCI Adapter supports both 10Mbps and 100Mbps data transfer rates. The LED status indicators make it easy to monitor network status.

Compatible with Common Base Drivers
A wide range of drivers are supplied for commonly used network operating systems. An onboard socket for a generic Boot ROM is provided to connect diskless network platform to popular network environments such as NetWare RPL, LAN Manager, Windows NT.

Wake on LAN Technology
Wake on LAN function supports you to turn on PCs from a sleep state over the network during off-hours. After the PC is awoke, you can run utilities such as disk backup, install software upgrades, or virus scan directly, to save time and to increase enduser productivity by avoiding disruptions during work hours.

Key Features
*Singlechip controller complies to PCI local bus specification revision 2.2
*Conforms with IEEE 802.3 10BASE-T and IEEE 802.3u 100BASE-TX standards
*High performance bus master architecture for low CPU and bus utilization
*Single shielded RJ-45 connector for using at either 10 or 100Mbps speed
*On-board socket for an optional remote boot ROM
*Provides 2 diagnostic LEDs Indication
*Provides high performance network drivers such as ODI, NDIS, NDIS3, NDIS4, NDIS5, UNIX, etc
*Supports Wake on LAN function (PCI 2.1 / 2.2)
*Supports ACPI, PCI Power management
Avatar billede rygter Nybegynder
03. december 2001 - 20:44 #1
Det kommer helt an på hvad de skal bruges til. De samme specs kan betyde meget forskellig kvalitet hos forskellige producenter. Det bedste er i reglen 3com eller intel. Så vil du heller aldrig være udsat for problemer hvis du leget med linux eller noget.
Avatar billede cynide99 Nybegynder
03. december 2001 - 20:46 #2
er det godt nok til spil/data overføresler til win2000 eller xp lign. hvis du mener dette er ok nok til det er points dine
Avatar billede cynide99 Nybegynder
03. december 2001 - 20:47 #3
jeg skal køre det over switch
Avatar billede rygter Nybegynder
03. december 2001 - 20:47 #4
hehe - der ser umiddelbart ok ud. Bare du for nogle drivere med og de ved hvad kortet helt præcist hedder så du altid kan få info om det.
Avatar billede cynide99 Nybegynder
03. december 2001 - 20:50 #5
det hedder Surecom 10/100Mbit netkort
Avatar billede rygter Nybegynder
03. december 2001 - 20:51 #6
hvad koster det?
Avatar billede cynide99 Nybegynder
03. december 2001 - 20:53 #7
hehehehe 95kr jeg ved det don say it
Avatar billede rygter Nybegynder
03. december 2001 - 20:54 #8
hehe - what can i say. Til den pris kan du altid skifte det ud hvis det er noget lort.
Avatar billede cynide99 Nybegynder
03. december 2001 - 20:54 #9
ok tusinde tak for hjælpen rygter!!!!
Avatar billede rygter Nybegynder
03. december 2001 - 20:55 #10
ya\'re welcome
Avatar billede morpheus Nybegynder
03. december 2001 - 21:29 #11
Et billigt kort med Realtek chipset - Det er også understøttet i næsten ALLE styresystemer..