Avatar billede uhn Nybegynder
03. december 2001 - 20:34 Der er 15 kommentarer

Computer går ned og genstarter i utide

Hvem har gode råd og forslag ?
Computeren går ned og genstarter i utide ! - Dette er resultatet efter at have installeret en brænder (som slave)For det meste ved spil, men også ved alm. brug !

Windows 98-2 - AMD Atlon 750 - 600 MHz - Memory 384MB - Nvidia GeForce2 Ti 64MB - Strømforsyning 300W
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. december 2001 - 20:36 #1
win98 2. udgave sucks - Kør winme el. winxp - DET rykker!
Avatar billede omen Nybegynder
03. december 2001 - 20:37 #2
Jeg har selv haft det samme problem. Det hjalp da jeg fik en ny strømforsyning.
Avatar billede omen Nybegynder
03. december 2001 - 20:38 #3
WinME? Dagens joke eller?
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. december 2001 - 20:38 #4
omen> nej, fuldt alvor!
Avatar billede omen Nybegynder
03. december 2001 - 20:46 #5
Windows 98 2. Edition er 100% mere stabilt end WinME. Hvor mange har ikke haft problemer med WinME? Hvorfor er det lige Microsoft selv har indrømmet at WinME var et flop? Hvorfor er det lige at dem som har prøvet WinME fjernede det igen efter en time? Hvorfor er det lige at WinME ikke er blevet standard OS på skoler, arbejdspladser osv? Ja jeg spørger bare?
Avatar billede xorzisten Nybegynder
03. december 2001 - 20:46 #6
Hvis du har et CD-rom drev så prøv at pille det ud, hvis det virker, så er det nok fordi din strømforsyning er for dårlig.

Hvis den låser før den genstarter kan det godt være brændersoftwaren, prøv at afinstaller den og køb Nero burning rom 5.
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. december 2001 - 20:48 #7
omen> nu har jeg hørt jeg ved ikke hvor mange gange at MS selv siger at winme var et flop. Det må du kunne bevise i form at et link til en side det står på. OG: Hvorfor er dét lige at det kun er dem der er utilfredse man hører fra? Kender faktisk en hel del som er tilfredse.
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. december 2001 - 20:51 #8
Hvorfor er det lige at WinME ikke er blevet standard OS på skoler, arbejdspladser osv?
Svar: Fordi det er for dyrt at købe i forhold til hvad man får ekstra af funktionalitet - desuden er dem der vælger win9x til arbejdspladserne ikke krævende med hensyn til stabilitet, de skal bare have et billigt styresystem
Avatar billede uhn Nybegynder
03. december 2001 - 20:51 #9
CD-Rom og brænder virker fint, og jeg har Nero Burning 5
Avatar billede uhn Nybegynder
03. december 2001 - 20:54 #10
Hvordan kan man checke om strømforsyningen er ok ?
Avatar billede francke Nybegynder
03. december 2001 - 21:39 #11
Sidder den som slave på CD-Drev?
Avatar billede uhn Nybegynder
03. december 2001 - 21:44 #12
Ja, brænderen er slave på CD-Rom
Avatar billede mlj Nybegynder
03. december 2001 - 22:56 #13
Hvilket bundkort? Lydkort?
Avatar billede uhn Nybegynder
04. december 2001 - 08:51 #14
Bundkortet er Microstar International ATX IR2 MS6191
Lyd Creative Sound Blaster Audio PCI 128
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. juni 2002 - 23:32 #15
lukketid!