Avatar billede davidleonard Nybegynder
03. december 2001 - 18:14 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

56K / V.90 Modem connecter kun med 46.666

Hej!

Jeg har lige købt et modem (56K) der gerne skulle connecte med 56.666, ikke?
Men når jeg er påm, og dobbeltklikker på det lille netikon i taskbaren, står der:

Tilsluttet med 46.666

Jeg har prøvet at ændre \"Tilslut kun ved denne hastighed\" i Modem-kontrolpanelet.

Nogen der kender problemet (og måske en løsning :))
Avatar billede resten Nybegynder
03. december 2001 - 18:15 #1
Med sådan et modem skal du være glad bare for at komme op 46,666 du vil aldrig få fuld speed på sådan et modem.
Avatar billede snowball Novice
03. december 2001 - 18:16 #2
\"der gerne skulle connecte med 56.666, ikke?\"

Nej, så er du mere end extremt heldig hvis du kommer op på den hastighed ! Der er alt for mange ting der spiller ind når vi snakker analoge linier, så derfor er din hastighed ganske normal !

Hvis du vil ha\' en lidt hurtigere og mere stabil linie, så skift til ISDN !

Snowball
Avatar billede riversen Nybegynder
03. december 2001 - 18:16 #3
nej, det er kun en teoretisk tophastighed, som aldrig kan nås...også selvom der står 56000.

Den eneste måde du kan teste din download hastighed på ved at modem er at finde en fil og downloade den. Du kan ikke regne med den hastighed windows angiver når du bruger modem...desværre.
Avatar billede davidleonard Nybegynder
03. december 2001 - 18:17 #4
resten>hvorfor ikke? der stod sgu på pakken \"56K\" ????? altså 56.000 ???
Avatar billede davidleonard Nybegynder
03. december 2001 - 18:17 #5
fuck det :( nåh men tak alligevel ;)
Avatar billede davidleonard Nybegynder
03. december 2001 - 18:18 #6
hov. jeg ville kun ha\' givet jer 5 points :s)

Nå, man overlever vel .......
Avatar billede davidleonard Nybegynder
03. december 2001 - 18:48 #7
Feed nu er jeg oppe på 49.333 :)
Avatar billede resten Nybegynder
03. december 2001 - 18:52 #8
He He nu går det stærkt.
skal du ha 13 point tilbage ?.
Avatar billede davidleonard Nybegynder
03. december 2001 - 19:04 #9
resten>nej det er sq ligemeget :-)
men jeg påskønner da din ærlighed :-))