Avatar billede henrik Nybegynder
03. juni 1999 - 22:55 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Netscape -> Mail -> Mapper

Kan man få mail fra f.eks. eksperten til automatisk at lægge sig i sin egen mappe (istedet for i inboxen) i Netscape 4.6?
Avatar billede mukke Nybegynder
03. juni 1999 - 22:59 #1
Skift til IE
Avatar billede cyberesben Nybegynder
03. juni 1999 - 23:15 #2
ja, sådan her:

I messenger: Edit -> Message filters -> New -> the subject contaions "Info fra Eksperten.dk" then "move" to folder -> New folder -> skriv "Eksperten" -> OK  -> OK

så er den der
Avatar billede cyberesben Nybegynder
03. juni 1999 - 23:18 #3
mukke>> skift til netscape
Avatar billede jumper Nybegynder
03. juni 1999 - 23:33 #4
Sådan cybersben, det er det rigtige svar!

/Thor
Avatar billede cyberesben Nybegynder
03. juni 1999 - 23:37 #5
ja selvfølgelig, hvad regner du mig for? *G*

Du sorterede dem måske ikke? Det gjorde jeg!

Jeg kan derimod ikke få den til at sortere dem efter hvilken link der står i mailen (jeg ville lave en mappe til netstrejke)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
03. juni 1999 - 23:43 #6
henrik>> accepter lige svaret :-)
Avatar billede jumper Nybegynder
03. juni 1999 - 23:43 #7
Den skal bare sortere efter hvilke mails der har eksperten.dk stående i afsender-feltet!

/Thor
Avatar billede cyberesben Nybegynder
03. juni 1999 - 23:48 #8
jumper>> jaja det gør den også, men jeg kan ikke få den til også at tage dem fra f.eks. id=1331 og putte i en tredje mappe
Avatar billede jumper Nybegynder
03. juni 1999 - 23:52 #9
Nej, det står jo i selve mailen :)

/Thor
Avatar billede cyberesben Nybegynder
03. juni 1999 - 23:55 #10
ja det ved jeg men den vil tilsyneladende ikke sortere efter mail body
Avatar billede martinwest Nybegynder
04. juni 1999 - 12:25 #11
du skal skifte til microsoft internet explorer 5.0 der kan du få dine E-mails til at lægge sig i en bestemt mappe.
Avatar billede henrik Nybegynder
04. juni 1999 - 14:55 #12
TIK TAK!