Avatar billede danielle Nybegynder
03. december 2001 - 15:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Gratis, og som f2s?

Hej!

Jeg skal bruge en gratis hoster, som tilbyder subdomæne, rimelig plads (min. 3mb) og som er reklamefri. jeg har før benyttet f2s.com, men de har lukket for tilmeldinger, da deres servere er fyldte. Det virker ikke som om at de åbner op igen.

Derfor vil jeg nu høre, om der er nogen der kender en gratis hoster, som opfylder nedenstående krav:
- Subdomæne, kort adresse. Dvs. højst 3-4 bogstaver.
- Minimum 3 mb
- INGEN reklamer, ingen nyhedsbreve el.lign..

Findes dette overhovedet? ;)
{ danielle }
{ mizzd.dk }
Avatar billede hojben Novice
03. december 2001 - 15:24 #1
Avatar billede hojben Novice
03. december 2001 - 15:25 #2
Avatar billede -sofus- Nybegynder
03. december 2001 - 15:28 #3
Jeg ville nok vælge www.friserverplads.dk til hosting og www.xrs.net til subdomain
Avatar billede hojben Novice
03. december 2001 - 15:42 #4
takker for point..