Avatar billede ssn Nybegynder
28. marts 2000 - 13:59 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

kan man installer et mil når man også har 2000

ok jeg har windows 2000 og windows mil.
men nu vil jeg gerne installere mil igen :-) den er nemlig ikke gået ned.

kan man det uden at det går ud over 2000´s dual boot ?
Avatar billede nielslbeck Nybegynder
28. marts 2000 - 14:40 #1
Med mil mener du der ME (Windows ME)? For så kan du godt! Når først W2k er installeret og du i forvejen har WinX inde, kan du godt installere WinX igen.
Avatar billede ssn Nybegynder
28. marts 2000 - 14:51 #2
skal jeg så bare installere den inde fra windows ME ?

for jeg kan ikke kommer der ind i windows ME :-(
Avatar billede nielslbeck Nybegynder
28. marts 2000 - 14:55 #3
Smæk CD-ROMen i (hvis du har sådan en) og genstart computeren, så vil installationen starte op fra CD-ROMen. Hvis du ikke har CD-ROMen bliver du nok nødt til, at få lavet en bootdisk som du så kan starte op fra.
Avatar billede ssn Nybegynder
28. marts 2000 - 15:21 #4
ok jeg har selvfølig en boot disk.

så du mener bare at jeg skal boote op fra den også installere windoes ME oven i den gamle ME..

og så ødelægger den ikke windows 2000´d dual boot ?.
Avatar billede nielslbeck Nybegynder
28. marts 2000 - 15:37 #5
Nej det gør den ikke. Sjovt nok, for det skulle man ellers tro. Jeg prøvede selv med Win98, og da jeg startede igen, kunne jeg som sædvanlig vælge mellem Win98 og W2k, og begge dele virkede fint!
Avatar billede nielslbeck Nybegynder
28. marts 2000 - 15:41 #6
Hvis du har flere spørgsmål omkring installationen, er det nok bedst hvis du stiller dem nu her i eftermiddag, da jeg skal til Bruxelles i aften.
Avatar billede ssn Nybegynder
28. marts 2000 - 15:42 #7
nej det var sådan set det helle tak skal du havde .. det vil jeg så prøve..
Avatar billede nielslbeck Nybegynder
30. marts 2000 - 00:52 #8
Hva' saa? Virker det?
Avatar billede ssn Nybegynder
30. marts 2000 - 09:16 #9
jo det virkede findt mange tak.

der var ikke noge problemer.. :-)